شهرک صنعتی پاسارگاد روی ریل سرمایه‌گذاری؛ انعقاد ۵۵ قرارداد

شیراز-ایرنا- شهرک صنعتی پاسارگاد با برخورداری از مزایایی نظیر نزدیکی به راه آهن و بزرگراه شیراز – اصفهان موقعیت مناسبی را برای جذب سرمایه‌گذار فراهم کرده و به گفته متولیان امر تاکنون۵۵ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده و پنج واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال برای ۱۲۰نفر در مرحله بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بحث احداث شهرک صنعتی به عنوان یکی از نیازهای مهم شهرستان پاسارگاد در دهه ۸۰ مطرح شد و در دهه ۹۰ پیگیری‌های لازم برای تحقق این امر صورت گرفت و در نهایت شهرک صنعتی پاسارگاد با مساحت ۴۸هکتار و ظرفیت استقرار ۱۶۰واحد با اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر راه‌اندازی شد.

در حال حاضر شهرک صنعتی پاسارگاد با برخورداری از مزایایی نظیر نزدیکی به راه آهن و بزرگراه شیراز – اصفهان موقعیت مناسبی را برای جذب سرمایه‌گذار فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز از فراهم بودن زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی پاسارگاد برای جذب سرمایه‌گذار خبر داد و گفت: در ۲سال گذشته و با هدف توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها ۶پروژه زیرساختی در این شهرک صنعتی اجرایی شده است.

سید مسعود عظیمی افزود: در طول این مدت پروژه‌های زیرسازی و آسفالت، جدول‌گذاری،‌ شبکه فاضلاب و شبکه روشنایی با اعتباری افزون بر ۸۰میلیارد ریال اجرایی شده است .

وی اضافه کرد: تاکنون ۲۰پروژه نظیر زیرسازی و آسفالت، شبکه توزیع آب، شبکه ۲۰کیلوولت برق داخلی، مخزن هزار مترمکعبی، ساختمان نگهبانی، خط انتقال آب، حفاری و تجهیز چاه آب و جدول‌گذاری، شبکه گاز و جاده دسترس انجام شده به گونه‌ای که این شهرک صنعتی از همه امکانات زیرساختی بهره می‌برد و آماده جذب سرمایه‌گذار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین با اشاره به تکمیل واگذاری در این شهرک صنعتی در آینده نزدیک خواستار همکاری دستگاه‌های ذیربط در اجرای طرح توسعه از طریق الحاق اراضی مجاور شد.

عظیمی بر سرعت بخشیدن به روند تکمیل پروژه خط انتقال ۲۰کیلوولت برق اختصاصی ۲مداره شهرک صنعتی پاسارگاد از پست قادرآباد با اعتبار ۲۷میلیارد تومان تأکید کرد و گفت: این خط انتقال به طول ۱۶کیلومتر از سال ۱۳۹۵آغاز و تاکنون حدود ۱۴کیلومتر آن اجرا شده که امیدواریم با رفع موانع اجرایی طرح و رفع معارضین در نیمه اول امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: شهرک صنعتی پاسارگاد با مساحت ۴۸هکتار از ظرفیت استقرار ۱۶۰واحد با اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر برخوردار است و تاکنون ۵۵ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده و پنج واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال برای ۱۲۰نفر در مرحله بهره‌برداری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha