۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۲۸
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84531798
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی کشف شد

ارومیه- ایرنا- فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش مرزبانان چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای این استان کشف و ضبط شد.

سردار یحیی حسین‌خانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرزبانان این فرماندهی در مرزهای استان با اشراف اطلاعاتی و گشت زنی در سطح حوزه، با استفاده از شگردهای خاص عملیاتی قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شوم ناکام گذاشتند.

وی افزود: مرزبانان در این عملیات‌ موفق شدند، ۹ قبضه سلاح بادی، چهار هزار و ۵۱۷ عدد قطعه تفنگ بادی ،۱۵۱ ثوب انواع لباس ،۱۴ عدد محلول بهداشتی حیوانات،۹۶ عدد پک آزمایشگاهی حیوانات، ۴۰ عدد قفل درب‌های ضد سرقت و ۶ هزار و ۷۴۰ نخ انواع سیگار قاچاق را از قاچاقچیان کشف و توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را بیش از چهار میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی با اشاره به پیامدهای زیان‌بار اقتصادی قاچاق دارو بیان کرد: مرزبانان در راستای کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرایم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان‌غربی حدود ۹۶۷ کیلومتر است؛ این استان از طرف شمال ۱۴۹ کیلومتر مرز آبی از طریق رودخانه ارس با نخجوان، از طرف شمال و مغرب ۵۶۶ کیلومتر مرز خاکی با کشور ترکیه و از طرف غرب ۲۵۲ کیلومتر مرز خاکی با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha