بهره‌برداری از طرح آبرسانی مجتمع روستایی حمزیان چایپاره آغاز شد

ارومیه- ایرنا- بهره‌برداری از پروژه آبرسانی مجتمع روستایی حمزیان چایپاره روز پنجشنبه با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی آغاز شد.

به گزارش ایرنا،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این آیین اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه که از مصوبات دور اول سفر استاندار آذربایجان‌غربی به چایپاره و از مطالبات مردم منطقه بود، مردم روستاهای قورول سفلی، حمزیان سفلی، حمزیان علیا، قره کهریز، بالا کهریز، علی آباد و فیض آباد از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

محمد اشرفی افزود: در قالب این پروژه، سه کیلومتر شبکه توزیع و ۲۲ کیلومتر خط انتقال احداث شده است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه که ۱۶۸ میلیارد ریال برای آن هزینه شده، ۲۵۳ خانوار و ۸۶۸ نفر از آب شرب سالم برخوردار شدند.

به گزارش ایرنا، چایپاره دارای ۷۴ روستاست و این مراسم در روستای قره کهریز شهرستان چایپاره برگزار شد.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در ادامه سفرهای شهرستانی امروز /پنجشنبه/ مهمان مردم شهرستان چایپاره است.

بازدید از آخرین وضعیت روند توسعه و پیشرفت شهرستان و روند اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی، حضور در روستاهای شهرستان و دیدار با روستاییان، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور در اجتماع بزرگ امت رضوی شهرستان چایپاره، برگزاری میز خدمت مدیران از جمله برنامه‌های سفر استاندار آذربایجان غربی در سفر به این شهرستان است.

محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در پایان برنامه‌های سفر خود به شهرستان چایپاره با حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان روند اجرای مصوبات سفرهای قبلی، مسائل و مشکلات این شهرستان و همچنین نیازها و مطالبات را بررسی و در خصوص آن تصمیم گیری می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha