۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84526613
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ گیلانی در جمع ملی پوشان کاراته به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند

رشت - ایرنا - با اتمام مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی امید برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، ۲ گیلانی به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

به گزارش ایرنا، پس از درخشش سارا بهمنیار در رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال کشور و مسجل شدن حضورش در رقابتهای قهرمانی جهان، یک کاراته کار در بخش آقایان و یک کاراته کار در بخش بانوان از این استان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهند یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هنگامه بی غم کاراته کار مستعد و پرتوان گیلانی در پایان مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته امید بانوان، در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم با برتری مقابل رقبای خود، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی کاراته آسیا را کسب کرد.

مریم بخشی افزود: همچنین در پایان مسابقات مرحله دوم انتخابی تیم ملی کومیته(مبارزه) در رده سنی امید پسران کشور برگزار شد که در نهایت، محسن صفرنژاد کاراته کار ارزنده استان گیلان در وزن مثبت۸۴ کیلوگرم مقابل تمامی حریفانش به برتری دست یافت.

وی ادامه داد: صفرنژاد با درخشش در رقابت های انتخابی، به عضویت تیم ملی کاراته امیدهای کشور درآمد تا این کاراته کار گیلانی نیز جواز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از ۲۸ آذر تا اول دی ماه سال جاری در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود که تیم ملی کاراته رده سنی امید ایران در هر ۲ بخش بانوان و آقایان در این دوره از رقابت ها حضور می یابند.

بخشی تصریح کرد: خوشبختانه گیلان با داشتن مربیان و داوران زبده ای که همواره در تیم‌های ملی ایران، در رده های سنی مختلف حضور چشمگیر و فعالی دارند ، از قطب های برتر در کاراته کشور محسوب می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha