۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84556302
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاراته‌کاران گیلانی سه مدال مسابقات ناشنوایان جهان را کسب کردند

رشت - ایرنا - ورزشکاران گیلانی در رقابتهای کاراته قهرمانی ناشنوایان جهان موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

رئیس هیات کاراته استان گیلان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کاراته‌کاران این استان با درخشش در رقابتهای ناشنوایان جهان توانستند ۲ مدال طلا و یک برنز این مسابقات را کسب و به همراه تیم ملی، مقام قهرمانی جهان را نیز تصاحب کنند.

مزدا صوفی افزود: در جریان این مسابقات به میزبانی ایران ، کامران رضائی‌نژاد کاراته کار شایسته استان گیلان در وزن ۷۵- کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز رقابتهای قهرمانی ناشنوایان جهان شد و همچنین با حضور در ترکیب کومیته (مبارزه) تیمی و غلبه بر تمامی حریفان، مدال طلا و مقام قهرمانی را نیز کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین سید یاسین حسینی دیگر کاراته کار ارزنده استان گیلان، با نمایش مبارزاتی فنی و برتری مقابل حریفانش در وزن  ۸۴- کیلوگرم، موفق به کسب مدال طلای این دوره از مسابقات شد.

صوفی خاطرنشان کرد: رقابتهای کاراته قهرمانی ناشنوایان ایران به میزبانی ایران و در تهران برگزار و در نهایت تیم ملی ایران در پایان این مسابقات در هر ۲ بخش بانوان و آقایان با کسب هفت مدال طلا، ۲ نقره و ۹ برنز  قهرمانی جهان شد.

رئیس هیات کاراته استان گیلان بیان کرد: گیلان یکی از قطب های برتر کاراته در کشور بشمار می‌رود و این استان علاوه بر داشتن مربیان و داوران ارزنده، کاراته‌کاران پرتوانی دارد که همواره در تیمهای مختلف ملی حضور چشمگیر و موثری دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha