۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 1429
کد خبر: 84512515
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمار روزانه مبتلایان کرونا در ایلام نگران کننده است

ایلام- ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: تداوم افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان با توجه به فصل پاییز نگران کننده است.

به گزارش ایرنا، الیاس فتاحی روز چهارشنبه در نشست قرارگاه استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: اکنون ۲ سال است که استان ایلام همچون سایر مناطق کشور و جهان درگیر ویروس منحوس کروناست و برنامه ریزی ها و اقدامات زیادی در استان انجام گرفته اما همچنان آمار ابتلا نگران کننده است.

وی تاکید کرد: ابتلا روزانه بیش از ۱۴۰ نفر، آمار فوتی روزانه و شمار بستری ها همچنان در استان بالاست که انتظار داریم با همکاری همه و افزایش پوشش واکسن و رعایت پروتکل ها این آمار سیر نزولی پیدا کند.

معاون استاندار ایلام افزود: اقدامات خوبی در بحث رعایت پروتکل ها انجام شده و ایلام به تازگی از پیک پنجم خارج شده، اما آمارها هنوز افزایشی است.

فتاحی از فرمانداران خواست در بحث پیگیری مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا و بحث واکسیناسیون همچنان تلاش کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که بهترین عملکرد در این زمینه داشته باشند، بطور حتم معرفی و از زحمات آنها تجلیل می شود.

ممانعت از ورود کارمندان بدون کارت واکسیاسیون از اول آبان

وی اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد و قرارگاه کرونا انتظار داریم، از اول آبان ماه هیچ کارمندی بدون کارت واکسیناسیون وارد اداره نشود و با متخلفین برخورد قانونی شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: واکسینه کردن افراد ۱۲ تا ۱۸ سال که آموزش و پرورش به جد پیگیر آن است همچنان در استان ادامه دارد و انتظار داریم بر اساس مصوبات جلسه قبلی اقدامات لازم برای پوشش ۱۰۰ درصدی انجام گیرد.

مدیران کم کار رعایت پروتکل ها جوابگو باشند

فتاحی افزود: باید بررسی دقیقی در خصوص رعایت پروتکل ها و همچنین واکسیناسیون انجام گیرد و مدیرانی که عملکرد ضعیفی دارند و در این زمینه ها کم کار هستند، باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: همه مدیران و مسوولان در تداوم فعالیت ها برای تاکید بر رعایت پروتکل ها به صورت ویژه همچنان ادامه دهند.

وی از مردم با فرهنگ استان نیز خواست در بحث فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک، پرهیز از تجمعات و تزریق واکسن همکاری کنند تا با تلاش همه از شروع پیک ششم جلوگیری شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha