۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۰:۱۴
کد خبرنگار: 2110
کد خبر: 84505530
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تصادف در محور سروآباد - سنندج ۲ کشته برجای گذاشت

سنندج- ایرنا- تصادف در جاده سروآباد - سنندج به مرگ ۲ نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر منجر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شامگاه جمعه تصادف بین یک دستگاه پراید و پژو ۴۰۵ در محور سروآباد سنندج در نزدیکی کارخانه آرد در پنج کیلومتری شهر سروآباد باعث کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از وقوع این تصادف نیروهای فوریت پزشکی و اورژانس به همراه نیروهای جمعیت هلال احمر سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

دکتر سینا ماجدی افزود: در این حادثه دلخراش یکی از سرنشینان پراید که جوان ۲۵ ساله بود و یکی از سرنشینان پژو ۴۰۵ که خانمی ۳۵ ساله بود به دلیل شدت جراحات در دم جان باختند.

وی یادآور شد: ۲ سرنشین پراید که ۲ جوان ۲۵ و ۲۳ ساله بودند و ۲ سرنشین دیگر پژو ۴۰۵ که پدر و دختر بودند به شدت مصدوم و توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید چمران سروآباد منتقل شده و تحت مداوا هستند.

سرگرد بابک سنجابی فرمانده پلیس راه مریوان - سنندج نیز با بیان اینکه علت تصادف مشخص نیست افزود: نیروهای پلیس بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و علت حادثه بعد از مشخص شدن اعلام می شود.

محور سروآباد - سنندج به طول ۹۰ کیلومتر یکی از مسیرهای پرتردد و حادثه خیز است و هرساله تصادفات زیادی در این مسیر اتفاق می‌افتد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha