۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۳
کد خبرنگار: 3138
کد خبر: 84498030
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ متخلف شکار غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند
عکس تزیینی است.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری گفت: یگان حفاظت محیط‌زیست این اداره کل موفق به شناسایی و دستگیری ۶ متخلف شکار غیرمجاز در مناطق حفاظت شده استان شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره کل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی با اشاره به دستگیری این متخلفان در طی هفته اخیر افزود: در این مدت ۲ نفر متخلف شکار غیرمجاز کبک در منطقه حفاظت شده هلن و یک نفر در شهرستان کوهرنگ دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: از این متخلفان سه قطعه کَبک و پنج قبضه اسلحه شکاری به همراه ادوات شکار کشف و ضبط و تحویل مراجع قضایی شده است.

احمدی یادآور شد: همچنین مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست در جریان گشت و کنترل موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر متخلف شروع به شکار غیرمجاز در شهرستان شهرکرد شدند که از این افراد نیز سه قبضه اسلحه شکاری به همراه ادوات شکار غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی افزود: پرونده این متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی ارجاع شده است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۱۲.۵ درصد مساحت چهارمحال و بختیاری تحت مدیریت حفاظت محیط‌زیست قرار دارد که مناطق حفاظت‌شده شیدا، هلن، قیصری، سبزکوه و پارک ملی و منطقه حفاظت‌شده تنگ صیاد و منطقه شکارممنوع خدا آفرین از مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha