۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۹:۴۰
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84492142
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۷۵طرح مجوز بی‌نام خراسان شمالی ۲ هزار نفر اشتغالزایی دارد

بجنورد- ایرنا- رییس گروه سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی خراسان شمالی گفت: ۷۵طرح مجوز بی‌نام به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است که در صورت اجرا و تکمیل این طرح هابرای ۲ هزار نفر اشتغالزایی خواهد شد.

سیدهادی حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مجوزهای بی نام روند طولانی صدور مجوزها به عنوان یک عامل بازدارنده مانع سرمایه‌گذاری را به صفر می رساند، اظهار داشت: بر این اساس با کمک بدنه کارشناسی دستگاه‌های اجرایی و بر اساس قابلیت‌هایی که در هر شهرستان وجود دارد، فرصت‌های سرمایه‌گذاری آن شهرستان را شناسایی کرده و با انجام تمامی استعلام‌های مربوط و جانمایی طرح، جواز تاسیس صادر و به سرمایه‌گذاران وا گذار می‌شود.

وی افزود: با این کار عملا هیچ یک از آن فرایندهای زمانبر و پیچیده اداری تکرار نخواهد شد و کافی است سرمایه‌گذار و متقاضی مراجعه کنند تا جواز صادر شده به آنها واگذار شود.

رییس گروه سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی خراسان شمالی عنوان کرد: صدور مجوز بی نام و آماده سازی زمینه ها برای ورود بی دغدغه سرمایه گذاران به سرمایه گذاری از جمله اقدامات موثر برای حذف بروکراسی اداری بوده که در این استان انجام شد و امیدواریم با این طرح های تسهیلی زمینه برای حضور بیشتر سرمایه گذاران در استان فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: ۷۵ طرح یاد شده در این مرکز با اسناد بالادستی استان تطبیق داده شد  و جانمایی اجرای این طرح ها، موافقت های لازم برای تامین آب، برق و گاز آنها، انجام و بانک های عامل برای اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران این طرح ها نیز مشخص شدند.

حسینی یادآور شد: این طرح ها بخش های صنعت و معدن از جمله تهیه و تکمیل زنجیره های پایین دستی آلومینیوم، فولاد، پتروشیمی همچنین صنایع معدنی،  بخش کشاورزی، گردشگری و شهری را شامل می شوند.

خراسان شمالی ۹ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha