مسابقات ثبت رکورد به مناسبت هفته دفاع‌مقدس در قم برگزار می‌شود

قم-ایرنا- رییس هیات ورزش‌های همگانی قم از برگزاری مسابقات ثبت رکورد به مناسبت هفته دفاع مقدس در سه گروه سنی در سطح استان خبر داد.

اسماعیل زند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مسابقات ثبت رکورد به مناسبت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت ۳۱۳ شهید ورزشکار قم در ۱۰ رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات ورزشکاران طناب زنی، لیفت،حرکت اسکوات، حمل چمدان، تیراندازی با تفنگ بادی،بلندکردن کنده، پرش جفت، حمل کیسه شن و روپایی برای ثبت رکورد تازه با یک دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

زند با بیان اینکه این مسابقات در ۳ رده سنی مختلف برگزار خواهد شد، اضافه کرد:  نونهالان زیر سال در ۲ دسته بالا و زیر ۳۰ کیلوگرم، نوجوانان زیر۱۸ سال در ۲ دسته مثبت و مفنی ۵۰ کیلوگرم و جوانان زیر ۲۳ سال در دو سته مثبت و مفنی ۷۰ کیلوگرم در قالب این مسابقات با یک دیگر رقابت خواهند کرد.

به گفته رییس هیات ورزش‌های همگانی قم، این مسابقات جمعه این هفته مصادف با نهم مهرماه سالجاری جاری از ساعت  ۸ صبح در ورزشگاه شهید حیدریان قم آغاز خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد:  مسابقات ثبت رکورد به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری هیات وزنه برداری و پرورش اندام استان و ستاد اجرایی فرمان امام برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهداء می شود./

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha