۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84487644
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع هفت هزار بسته نوشت‌افزار در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد - ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با برنامه شور عاطفه‌ها از آغاز توزیع هفت هزار و ۳۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند استان خبر داد.

جاسم محمدی روز چهارشنبه در آیین شور عاطفه‌ها در مدرسه فجر اسلام شهرکرد با اشاره به اینکه امسال برنامه شور عاطفه‌ها  از ۲۰ شهریورماه آغاز شد و تا ۱۶ مهرماه ادامه دارد، افزود: این بسته‌های تحصیلی با همت خیرین، جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام به ارزش هفت میلیارد ریال تهیه شده است تا بین دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد و همچنین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شود.

به گفته وی، این بسته‌های تحصیلی با اولویت دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد، دانش‌آموزان مناطق عشایری و مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت:هم‌اکنون کد دستوری  #۰۳۸*۸۸۷۷* و شماره حساب ۰۴۱۲_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ برای پرداخت غیرحضوری و جمع‌آوری کمکهای مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.

وی به اجرای چهار طرح مناسبتی از جمله اطعام و احسان مهدوی همزمان با ماه محرم در استان اشاره کرد و گفت: در این طرح مردم خیر استان ۴۲ میلیارد ریال به مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های کمیته امداد برای حمایت از نیازمندان جامعه هدف زیرپوشش این نهاد کمک کردند.

محمدی به اجرای طرح نذر قربانی در استان اشاره کرد و گفت: در این طرح خیران بیش از ۴۰ میلیارد ریال کمک کردند.

به گفته وی، در طرح اطعام و احسان حسینی همزمان با محرم نیز خیرین ۵۲ میلیارد ریال و در برنامه شور عاطغه‌ها  نیز بیش از ۲۵ میلیارد ریال برای حمایت از نیازمندان کمک کردند.

محمدی اظهار داشت: در طرح شور عاطفه‌ها که تا ۱۶ مهرماه ادامه دارد، توزیع نوشت‌افزار تجهیزات الکترونیکی برای دانش‌آموزان نیازمند در دستور کار قرار دارد تا دانش‌آموزان نیازمند استان به واسطه نداشتن لوازم‌ نوشت‌افزار، لباس و یا گوشی هوشمند و تبلت دانش‌آموز از درس و مدرسه جا نمانند.

علی لندی نشان داد ایثارگری بین نسل جوان و نوجوان زنده است  

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه شعار امسال آموزش و پرورش "  تعلیم و تربیت با کیفیت در سال مهر حسینی" است، گفت: تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و همچنین ایام محرم، فرصت خوبی است تا سیره ائمه بیشتر بین دانش‌آموزان نهادینه شود.

فرحناز قائدامینی افزود: در راستای کمک به دانش‌آموزان و اجرای شور عاطفه‌ها، دانش‌آموزان نشان دادند که برای ایثارگری و حمایت از همنوعان خود آماده هستند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این مدارس تحصیل کردند و با روحیه ایثارگری سرنوشت جنگ را تغییر دادند، گفت امروز علی لندی با ایثار و فداکاری به جامعه نشان داد که روحیه ایثار و فداکاری در بین نسل جوانان و نوجوان امروی نیز حاکم است.

به گفته وی، این دانش‌آموز با انجام ایثار و فداکاری در ایام بزرگداشت دفاع مقدس، فرهنگ ایثارگری را برای همه زنده کرد.

به گزارش ایرنا، ۶ هزار دانش‌آموز زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha