وزیر کار و وزیر نیرو درگذشت «علی لندی» را تسلیت گفت

تهران - ایرنا - وزیر نیرو و وزیر تعاو، کار و رفاه اجتماعی، در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت «علی لندی»، نوجوان فداکار ایذه‌ای که جان خود را برای نجات دو زن از آتش سوزی از دست داد، تسلیت گفتند.

به گزارش روز شنبه ایرنا در متن پیام تسلیت حجت الله عبدالملکی آمده است: همزمان با ایام اربعین حسینی و بازگشایی مدارس، شاهد عروج نوجوانی فداکار بودیم که پر گشودنش داغی سنگین بر دل‌های مان به جای گذاشت اما جان فشانی، غیرتمردی و دلاوری اش در اذهان مردم این سرزمین ماندگار شد.

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: «علی لندی» را باید از تبار انسان های آزاده و حسین فهمیده ها دانست که روح بزرگ شان در تن و جسم خاکی نمی گنجد. نام و یاد این بزرگمرد که با فداکاری و ایثار جان شیرین خویش در راه نجات دیگران، در قلب سرزمین مادری اش جاودانه شد را گرامی می دارم، فقدان این عزیز را به مردم شریف کشور، استان خوزستان، شهرستان ایذه و خانواده گرامی وی تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای ایشان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت دارم.

وزیر نیرو درگذشت نوجوان فداکار ایذه‌ای را تسلیت گفت

وزیر نیرو در پیامی درگذشت "علی لندی" نوجوان فداکار ایذه‌ای را تسلیت گفت.

"علی‌اکبر محرابیان" در پیام تسلیت خود آورده است: خبر درگذشت شهادت‌گونه نوجوان قهرمان ایذه‌ای «علی لندی» که با از خودگذشتگی مثال‌زدنی، دو مادر گرفتار در آتش را نجات داد، موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب شد.

وزیر نیرو ادامه داد: بی‌شک، داستان این ایثار و فداکاری ستودنی در تاریخ ثبت و الهام‌بخش نسل‌های آینده خواهد شد.

با درود به روح بلند و پاک این عزیز سفرکرده، در آستانه اربعین حسینی سرور و سالار شهیدان، مراتب تسلیت خود را به ملت قهرمان‌پرور ایران اسلامی بویژه مردم شریف استان دلاورخیز خوزستان اعلام می‌دارم و از درگاه خداوند متعال برای این نوجوان غیور رحمت و رضوان الهی و برای خانواده معزز داغدارش، صبر و بردباری خواستارم.»

به گزارش ایرنا، علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای ۲ هفته پیش برای نجات جان ۲ نفر از همسایگان خود که گرفتار آتش‌سوزی شدیدی شده بودند، وارد عمل شد و جان هر دو زن را نجات داد اما خود دچار سوختگی شدید شد و در نهایت دوروز گذشته پس از چند روز مداوا در اهواز و اصفهان، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha