۱۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84465225
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۱۱ مددجوی مراکز شبانه‌روزی خراسان جنوبی واکسینه شدند

بیرجند - ایرنا - معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: ۹۳۱ نفر از مددجویان و کارکنان مراکز شبانه‌روزی زیر پوشش این نهاد حمایتی از جمله بیماران اعصاب و روان استان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند که از این تعداد ۶۱۱ نفر در مراکز شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند.

جمیله رضازاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع افرادی که واکسن کرونا به آنها تزریق شده، ۲۷۰ نفر نیروهای مراکز و ۶۱۱ نفر مددجو شامل سالمندان، بیماران اعصاب و روان و مددجویان توانبخشی که در مراکز شبانه‌روزی نگهداری می‌شوند.

وی افزود: برای تمامی مراکز شبانه‌روزی و توانبخشی استان هر ۲ دُز واکسیناسیون کرونا انجام شده است و هم اینک در این خصوص مشکلی نداریم.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: همچنین ۱۳ دستگاه اکسیژن‌ساز اهدایی توسط صندوق جمعیت سازمان ملل به مراکز سالمندان بهزیستی استان اهدا شد.

وی افزود: در حال حاضر هفت مرکز برای نگهداری سالمندان و ۱۰ مرکز برای مراقبت از معلولان و بیماران روانی مزمن در استان خراسان جنوبی فعالیت دارند که این تعداد دستگاه‌ پس از توزیع در مراکز سالمندان، بین مراکز نگهداری معلولان که سالمند بالای ۵۷ سال دارند، توزیع شده است.

۲۳ هزار و ۵۳۹ نفر به صورت رسمی در سامانه بهزیستی خراسان جنوبی ثبت‌نام شده و از خدمات بهزیستی برخوردار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha