۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۵۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 84463592
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملی پوش والیبال نشسته قزوین با استقبال گرم مسؤولان وارد استان شد

قزوین – ایرنا – مرتضی رمضانی ملی پوش والیبال نشسته کشورمان پس از بازگشت افتخارآمیز از مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با استقبال گرم مسؤولان وارد استان قزوین شد.

به گزارش ایرنا، مراسم استقبال از این ورزشکار الوندی عصر امروز با حضور مسؤولان در سالن شهید بابایی شهر قزوین برگزار شد.

مرتضی رمضانی توانست اولین نشان تاریخ پارالمپیک استان قزوین را به دست آورده و مدال طلای رقابت‌های والیبال نشسته ۲۰۲۰ توکیو را از آن خود کند.

وی پاسور سوم یا چهارم تیم بود که عملکرد بسیار خوبی از خود برجا گذاشت و با فعالیت خوب خود در لیگ بسیار خوش درخشید.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان که در ترکیب خود از مرتضی رمضانی، ملی پوش الوندی بهره می‌برد، در آخرین دیدار گروهی خود در برابر چین با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم گفت: معلولان ورزشکار در المپیک ۲۰۲۰ توکیو توانمندی خود را به اثبات رساندند و پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند.  

عباس علایی مقدم افزود: کاروان اعزامی ورزشکاران به نام سردار دل‌ها در مسابقات پارالمپیک بسیار خوش درخشید که جا دارد از آنها تشکر کنیم.  

وی اضافه کرد: برای اولین بار در طول انقلاب اسلامی است که استان قزوین یک مدال طلا در مسابقات پارالمپیک به دست می‌آورد و این مهم نشان دهنده توسعه ورزش در استان است.

 

علایی مقدم بیان داشت: معلولیت‌ها اگرچه محدودیت حرکتی ایجاد می‌کند، اما همین‌ معلولان در آوردگاه‌های بزرگ توانسته اند نام استان و کشور را طنین انداز کنند.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: در این مسابقات ۱۲ مرتبه سرود جمهوری اسلامی نواخته شد و پرچم کشورمان به احترام کاروان اعزامی به اهتزاز درآمد.  

در این مراسم هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان نیز حضور داشتند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha