۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵
کد خبر: 84454047
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در بهشت‌ زهرا (س) برگزار شد

شهرری - ایرنا - مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی، باهنر و شهدای شهریور ۱۳۶۰ امروز دوشنبه با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بهشت زهرا (س) با حضور سید محمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهوری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این مراسم اظهار داشت: بزرگداشت ایام الله و زنده نگاه داشتن یاد شهدا یک وظیفه و تکلیف همگانی است.

نصرت الله لطفی با تاکید براینکه بزرگداشت شهدا و ایام الله باید با هدف عبرت گرفتن، بازگویی واقعیت ها و ایجاد الگو برای نسل جوان کشور باشد، گفت: شخصیت و اهداف شهیدان محمدعلی رجایی به عنوان رییس جمهوری و حجت الاسلام محمدجواد باهنر به عنوان نخست وزیر باید به خوبی برای نسل جوان کشور تبین شود.

وی افزود: خصوصیت بارز این شهدا و دولتشان که هم اکنون پس از ۴۰ سال مردم خواستار آن هستند انقلابی، مومن، مردمی بودن، مکتبی عمل کردن و صداقت است.

لطفی با اشاره به اینکه دولتمردان جدید کشور برای موفق شدن باید خصوصیات بارز شهیدان رجایی و باهنر را داشته باشند، خاطرنشان کرد: تشکیل دولت جدید با تمامی مشکلات اقتصادی، بیکاری و تورم موجود باید سرآغازی برای حل مشکلات کشور باشد.
این مسئول به معنای واقعی در خط امام بودن و ایمان سیاسی و اجتماعی را از دیگر خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و یادآور شد: دولتمردان باید با اخلاص کامل، صداقت و حرکت در مسیر ولایت مشکلات کشور را حل کنند.

شرکت کنندگان در این مراسم با حضو بر مزار شهیدان رجایی و باهنر و با اهدا شاخه گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان دولت را گرامی داشتند.

به گزارش ایرنا، هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ شهیدان محمدعلی رجایی رییس جمهوری و محمدجواد باهنر نخست وزیر، با انفجار دفتر نخست وزیری توسط اعضای منافقین به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha