۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 2235
کد خبر: 84448109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساختار فرهنگی کشور زیر تیغ شبکه های اجتماعی و فضای مجازی قرار دارد

رشت- ایرنا – امام جمعه رضوانشهر گفت: ساختار فرهنگی کشور زیر تیغ شبکه های مخرب اجتماعی و فضای مجازی قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نژاد روز چهارشنبه در ستاد اقامه نماز  رضوانشهر با انتقاد از نبود متولی برای مدیریت فضای مجازی اظهار داشت: شبکه های اجتماعی گوناگون، فضای جامعه ما را به تسخیر درآورده و بیشتر اعضای خانواده ها را به خود مشغول کرده اند که مهمترین تهدید برای جامعه محسوب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز از هر سو شاهد حملات ساختار شکنانه گسترده علیه دستاوردهای علمی دانشمندان نظام جمهوری اسلامی از سوی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هستیم و طی روز های اخیر بیشترین حملات را به واکسن برکت داشته اند.

 امام جمعه رضوانشهر افزود: وجود بیش از ۴۰ هزار کانال و شبکه های ضد ارزشی و ضد اخلاقی موجب شده تا آرامش را از مردم بگیرند و حتی بسیاری از افراد جامعه را از خوردن، آشامیدن، خواب به موقع و کار و زندگی روزمره دور کرده است.

حجت الاسلام مهدی نژاد در ادامه با اشاره به تشکیل دولت جدید و با اظهار امیدواری گفت: با توجه به همسو بودن قوای کشور با همدیگر، در ماه های آینده شاهد تحولات بسیار خوب و مثبت در سطح مدیریت کشور خواهیم بود.

وی همچنین بیان کرد: بسیاری از گرانی های موجود در جامعه ریشه در عدم همکاری بانک ها با بنگاه های اقتصادی و تولیدی دارد که با تغییرات در سطوح متولیان بانک ها این مشکلات برطرف می شود.

همچنین در این نشست، فرماندار رضوانشهر نیز طی سخنانی گفت: در ایام هفته دولت، با بهره برداری از ۳۸ پروژه عمرانی مختلف با اعتبار ۴۹۰ میلیارد ریال در این شهرستان، برای بیش از ۸۰ نفر از جوانان شغل ایجاد خواهد شد.

محمود قاسمی افزود: دشمن همیشه سعی در ایجاد یأس و نا امیدی در جامعه ما را  داشته و با بکار گیری توان رسانه ای، اهداف خود را بصورت نرم دنبال می کند.

وی با اشاره به بیانات بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی در خصوص مساجد بعنوان سنگر  گفت: امروز مساجد امن ترین مکان های فرهنگی و مذهبی برای در امان ماندن از ناهنجاری های اجتماعی و حملات گسترده رسانه های بیگانه و فضای مخرب شبکه های اجتماعی هستند.

 همچنین در ابتدای این نشست، علی گواهی رئیس ستاد نماز جمعه رضوانشهر، گزارشی از اقدامات و دستور جلسه برای حاضران بیان کرد.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha