برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت مورد تایید و منطبق با اسناد بالادستی است

تهران - ایرنا- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را منطبق با اسناد بالادستی و مورد تایید این کمیسیون عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا روح الله عباسپور روز سه شنبه در جلسه بررسی صلاحیت و برنامه های وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت با قرائت گزارش کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: اصلاح ساختار تولید و تجارت، ارتقای همکاری‌های بین بنگاهی، مدیریت زنجیره‌های تامین، اصلاح ساز و کارهای بازار و تنظیم بازار از مهمترین برنامه و راهبردهای مرتبط با موضوع تخصصی کمیسیون صنایع هستند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن درباره برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت  مندرج در برنامه های وزیر پیشنهادی صمت اظهار داشت: بهبود تنظیم بازار، افزایش صادرات و پشتیبانی و رفع موانع تولید در دو سطح عمومی و ویژه نیز از جمله برنامه‌های فاطمی امین است.

وی با اشاره به ۳۶ پروژه که توسط وزیر پیشنهادی صمت برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: پروژه زیرساخت سازی،توانمندسازی، هماهنگی صنایع کشور، پروژه های خودروسازی، لوازم خانگی، ماشین سازی، صنایع معدنی، پروژه‌های تکمیلی و آمایشی از جمله این پروژه هاست.

عباس پور با اشاره به موضوع تحول گرایی و چابک‌سازی در وزارت صمت اظهارداشت: توانبخشی در داخل و منطقه‌ای از دیگر برنامه های وزیر پیشنهادی صمت است که کمیسیون صنایع و معادن مجلس با توجه به ارزیابی موارد مختلف، برنامه های ایشان را مناسب ارزیابی و تایید کرد.

وی خاطرنشان کرد. در انطباق برنامه های وزیر صمت با اسناد بالادستی حکایت از آن دارد که ۳۷ درصد برنامه‌های پیشنهادی با احکام فوق‌الذکر منطبق و ۳۷ درصد همسو است  و با  توجه به تحصیلات و سابقه اجرایی و حرفه‌ای ایشان صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت مورد تایید است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha