وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد از هنرمندان آسیب دیده حمایت می‌کند

تهران-ایرنا- حمایت از هنرمندان‌ آسیب دیده از کرونا، تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر در نشست امروز کمیسیون بهداشت و وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی شد.

به گزارش  ایرنا،«زهرا شیخی» در گفت وگویی با تشریح نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با محمدمهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در این نشست وزیر پیشنهادی سوابق کاری و برنامه‌های خود را ارائه کرد و نمایندگان هم انتظارات و دغدغه‌های خود در حوزه فرهنگ را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: اعضای کمیسیون در این نشست مطرح کردند که کرونا مشکلات زیادی برای هنرمندان ایجاد کرده و ضروری است به وضعیت این قشر سروسامان داد و حمایت لازم را از هنرمندان آسیب دیده از کرونا داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم،  توجه جدی به حوزه فرهنگ، سبک زندگی سالم ایرانی - اسلامی، مد و لباس ایرانی و اسلامی، نگاه سلامت محور در برنامه‌ها، فرهنگ سازی در حوزه جمعیت و نحوه فرزندپروری، حمایت از محصولات هنری و تولید و محتوا، صیانت از هویت و سبک زندگی اسلامی – ایرانی، تکریم اصحاب فرهنگ و هنر، تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و رسانه‌ای در استان‌ها، رسیدگی به معیشت هنرمندان و ایجاد بازارچه‌های عرضه محصولات را از جمله مباحثی دانست که اعضای کمیسیون در نشست با وزیر پیشنهادی مطرح کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم، یادآور شد: اسماعیلی قول داد که در صورت کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس این موارد را در اولویت‌ برنامه‌های خود قرار دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha