نخستین مدرسه خلاقیت کودکان و نوجوانان یزد راه اندازی شد

یزد- ایرنا - نخستین مدرسه خلاقیت کودکان و نوجوانان( ۱۲ تا ۱۵ سال) یزد با عنوان «شهرآموز » در مراسمی روز سه شنبه از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مرکز این استان راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا، معاون شهرداری یزد در این آیین با اشاره به ابتکار سازمان یادشده در مورد راه اندازی این واحد آموزشی، گفت: این مدرسه تابستانی در راستای ایجاد فرصت بهره گیری از ایده ها و خلاقیت ۲ گروه یادشده در فعالیت های شهری به صورت مجازی فعالیت دارد.

 عباس ملازینلی با اشاره اینکه یزد، شهر دوستدار کودک شناخته می شود، اظهار کرد:  فعالیت مدرسه شهرآموز در پنج محور اصلی از جمله شهر و فرهنگ، شهر و طبیعت، شهر و گردشگری، شهر و فناوری و همچنین شهر و فراغت برگزار می شود.

وی ادامه داد: کودکان و نوجوانان متناسب با سر فصل ها از سوی استادان مجرب مورد آموزش قرار می گیرند ، فایل ها و محتوای آموزشی ضبط و به صورت مجازی پخش و ارایه می شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با تاکید بر استفاده از ایده و خلاقیت کودکان و نوجوانان در رویدادهای شهر افزود: محور اصلی آموزش این است که کودکان و نوجوانان با فعالیت ها و مسوولیت های شهرداری آشنا شوند و لازمه آن اتفاق و رویدادهایی مثل شهرآموز است که برای پیشرفت و ارتقای شهری  می تواند مفید و موثر واقع شود.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha