۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 3134
کد خبر: 84410527
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سمنان‌ به صورت مجازی میزبان ۴۵۰ دانش آموز در مسابقات قرآنی کشور است

سمنان-ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مرحله نهایی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی کشور در بخش پژوهش به صورت مجازی با حضور ۴۵۰ دانش آموز پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم، دوم تا نهم مرداد به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمد دستورانی روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره کل آموزش و  پرورش استان سمنان گفت: مرحله مقدماتی این رویداد قرآنی اول تیر با حضور یکهزار دانش‌آموز به صورت مجازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در ۲ بخش آوایی و پژوهش برگزار می‌شود گفت: بخش آوایی همواره در حرم امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۶۰ داور ملی و بین المللی مرحله مقدماتی این مسابقات را داوری کردند و مرحله دوم را ۴۰ داور قضاوت می کنند.

دستورانی گفت: در نهایت ۱۵۰ نفر برگزیده می شوند و لوح تقدیر و هدایای ویژه دریافت می کنند.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در هر رشته رتبه اول ۱۰ میلون ریال، رتبه دوم هشت میلیون ریال، رتبه سوم ۶ میلیون ریال، رتبه چهارم چهار میلیون ریال و رتبه پنجم نیز ۲ میلیون ریال جایزه دریافت می کند.

دستورانی گفت: بسته های فرهنگی و سوغات سمنان به تمام یکهزار شرکت کننده اهدا می شود.

وی افزود: فیلم کوتاه معرفی آثار تاریخی و جاذبه های سمنان برای شرکت کنندگان در فضای مجازی پخش می شود.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: این مسابقات برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سه سالن اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار می شود و امکانات و زیرساخت های لازم برای برگزاری مجازی آن فراهم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha