۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 3134
کد خبر: 84410563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نرم‌افزار مدیریت مسابقات قرآن دانش‌آموزی در سمنان رونمایی می‌شود

سمنان- ایرنا- معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: نرم افزار مدیریت فرآیند مسابقات تولید حوزه فناوری سمنان طی برگزاری مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزی رونمایی می شود.

به گزارش ایرنا، علی اکبر عرب خراسانی روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: این نرم افزار با قابلیت مدیریت صحیح مسابقات و ذخیره آثار برای سال های آینده در اختیار استان های دیگر قرار می گیرد.

وی افزود: ۳۰ نفر از ۴۵۰ دانش آموز  راه یافته  به مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت از استان سمنان هستند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز یک رویداد مهم معنوی و مبتنی بر سند تحول بنیادین در حوزه اعتقادی است و خاصیت تربیتی دارد.

عرب خراسانی گفت: نخبگان قرآنی جامعه دانش آموزان، در این مسابقات کشف می شوند تا مسیر زندگی آنان در سنین پایین در این راستا قرار بگیرد.

وی افزود: در خلال این مسابقات  نشر معارف اسلامی از طریق دانش آموزان به عنوان حاملان قرآن در جامعه اتفاق می افتد. 

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در سال ۹۷ طی قرعه‌کشی برگزاری این مسابقات در سال ۱۴۰۰ به استان سمنان واگذار شد.

عرب خراسانی بیان کرد: دانش آموزان برگزیده در این مسابقات به مسابقات بین المللی قرآن معرفی می شوند.

وی یادآور شد: درالقرآن مرکزی سمنان نیز در خلال این مسابقات با حضور مسئولان کشوری کلنگ‌زنی می شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۱۰ رابط در استان سمنان هرکدام با ۱۰۰ دانش آمور در ارتباط بودند و آمادگی و راهنمایی این دانش آموزان را بر عهده داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha