یک میلیون و ۳۰۰ هزار نسخه الکترونیک در چهارمحال و بختیاری صادر شد

شهرکرد- ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای جدی طرح نسخه الکترونیک از زمستان سال گذشته تاکنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار نسخه در این قالب در استان صادر شد.

محمود فروزنده روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به مناسبت هفته تامین اجتماعی با ارزیابی مطلوب از پیشرفت طرح صدور نسخه الکترونیک در استان افزود: ماهانه ۱۷۰ هزار نسخه الکترونیک در استان صادر می‌شود که می‌توان گفت این طرح در بخش سرپایی بیش از ۸۰ درصد اجرایی شده است.

وی ادامه داد: این طرح در حال حاضر با مشارکت حدود ۱۰۰ درصد پزشکان طرف قرارداد، ۱۰۰ درصد موسسات طرف قرار داد، بیش از ۹۵درصد پزشکان و درمانگاه‌های خصوصی و ۶۰ درصد مراکز دانشگاهی و دولتی اجرا می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، طرح نسخه‌الکترونیک را مقدمه طرح پرونده الکترونیک برشمرد و تصریح کرد: این موضوع نیازمند زمان است اما با اجرای کامل تحول مهمی در خدمات‌دهی به بیماران و به ویژه ثبت سوابق بیماران شکل می‌گیرد.

فروزنده در ادامه از تداوم خدمات‌دهی به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان امام علی(ع) خبر داد و گفت: ۸۰ تخت از ۱۵۰ تخت بستری بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است .

وی ادامه داد: این آمادگی وجود دارد تا چنانچه با اوج موج پنجم ویروس کرونا روبرو شدیم و با کمبود تخت روبرو شدیم همانند موج چهارم کلینیک سرپایی در محوطه بیمارستان راه‌اندازی شود.

فروزنده در خصوص قطعی برق و تاثیر آن بر نحوه خدمات‌دهی به بیماران بستری کرونا نیز تصریح کرد: بیمارستان امام علی(ع) مجهز به برق اضطراری است و در زمان خاموشی هیچ مشکلی در این خصوص بوجود نیامد.

وی با بیان اینکه از ۷۰۰ پرسنل این نهاد ۲۱۵ نفر تاکنون مبتلا به کرونا شده‌اند، خاطرنشان کرد: تمامی نیروهایی که در شرایط پرخطر بودند واکسینه شدند.

به گزارش ایرنا، تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با پنج مرکز درمانی سرپایی و یک بیمارستان در بخش درمان مستقیم به جمعیتی حدود ۴۸۰ هزار نفربیمه شده سازمان معادل نیمی از جمعیت استان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

۱۹ تا ۲۵ تیرماه هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha