مشارکت مسجدی‌ها در آبرسانی به روستاییان تشنه مشهد

مشهد- ایرنا- مدیر حوزه مدیریت و ارتباطات مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان گفت: مسجدی‌های مشهد در طرح باران مهربانی به کمک ساکنان روستاهای کم‌آب این شهرستان شتافتند.

حجت الاسلام حسن افکار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از طریق امامان جماعت مستقر در روستاها، مطلع شدیم که تعدادی از روستاهای اطراف مشهد به علت خشکسالی و کاهش منابع آب زیرزمینی برای تامین آب آشامیدنی خود دچار مشکل شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به دغدغه نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی مبنی بر لزوم کمک به مناطق کم برخوردار، حدود یک هفته است که همسنگران مسجدی به صورت خودجوش، کار خود در زمینه کمک به روستاییان تشنه را آغاز کرده و تاکنون به هشت روستا آبرسانی کرده اند.

مدیر حوزه مدیریت و ارتباطات مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان اظهار داشت: ما برای کمک به روستاییانی که در زمینه‌های مختلف مشکل دارند، شتافته و تا حد امکان با مشارکت مردم و خیران مشکلات آنان را رفع می‌کنیم.

هم اکنون ۱۰ هزار مسجد در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۸۹۲ مسجد در استان خراسان رضوی است و هزار و ۱۴ مسجد نیز در شهر مشهد فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha