انتخابات ۲۸ خرداد صحنه نمایش وحدت و یکدلی ملت ایران بود

سنندج- ایرنا- فرماندار شهرستان سروآباد گفت: حضور پرشور و حداکثری ملت ایران در پای صندوق های رای پیام وحدت و یکدلی ملت ایران را به جهانیان رسانید.

یوسف باشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم شهرستان سروآباد در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت:‌ این حضور حداکثری یک پیام داشت و آن اینکه ملت ایران متحد، همدل و همراه هستند.

وی افزود: دشمنان از مدت ها قبل برای برهم زدن انتخابات و دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات برنامه ریزی های گسترده ای کرده بودند که با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تمام نقشه های آنها خنثی و برملا شد.

فرماندار سروآباد یادآور شد:‌ انتخابات مظهر اقتدار ملی و صحنه همدلی و وفاداری به جمهوریت نظام اسلامی است و این حضور گسترده و معنادار ملت همیشه در صحنه در انتخابات ۲۸ خرداد اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه روابط بین‌الملل را افزایش و امنیت ملی را مستحکم تر کرده و در رشد و شکوفایی و توسعه همه جانبه کشور بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

وی اضافه کرد: نگاهی به پیشنیه تاریخی مردم مرزدار و غیور شهرستان سروآباد نشان می دهد این مردم در هر کجا که لازم بوده پای کار بوده و از انقلاب و نظام دفاع کرده اند و در انتخابات ۲۸ خرداد این مهم را یکبار دیگر به اثبات رسانیدند.

باشی گفت: انتخابات ۲۸ خرداد در ۷۲ شعبه اخذ رای شهرستان سروآباد بدون هیچ مشکلی برگزار شد و بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و بازرسی روند برگزاری انتخابات در این شهرستان را برگزار کردند و شاهد حضور حداکثری مردم این شهرستان در پای صندوق های رای بودیم لذا از تک تک مردم باغیرت و باشرف و مرزدار شهرستان سروآباد تقدیر و تشکر می کنم.

** انتخابات ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری به افتخارات انقلاب افزود

امام جمعه سروآباد نیز با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم این شهرستان در پای صندوق های رای تاکید کرد: عزت و افتخار این کشور مردم همیشه در صحنه آن است که با حضور خود در انتخابات ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری را رقم زدند.

ماموستا سید عبدالقادر حسینی افزود: حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای به جهانیان نشان داد که این ملت ایران برای دفاع از انقلاب اسلامی خود همیشه در صحنه خواهند بود.

وی یادآور شد: مردم شهید پرور و مرزدار سروآباد نیز همپای ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد حضوری حداکثری و دشمن شکن داشتند و وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دادند.

وی تاکید کرد: اکنون نوبت مسوولان است که قدرشناس این حماسه تاریخی مردم باشند و از خدمتگزاری به این مردم دریغ نکنند و رییس جمهور منتخب نیز برای حل مشکلات معیشتی مردم قدم بردارد که این مردم لایق بهترین ها هستند.

امام جمعه سروآباد ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب مردم و منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا بر لزوم خدمتگزاری صادقانه و بی منت به مردم تاکید کرد.

به گزارش ایرنا،‌ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه هفته گذشته۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha