رییس فدراسیون کشتی: حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی می‌دانیم

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون کشتی پس از حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: انتخابات را یک موضوع شرعی و یک وظیفه می‌دانیم و در مقابل شهدای انقلاب اسلامی این کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی امروز (جمعه) با حضور در شعبه اخذ رأی، در انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

وی پس از انداختن رأی خود در صندوق رأی گیری گفت: انتخابات را یک موضوع شرعی و یک وظیفه می دانیم و در مقابل شهدای انقلاب اسلامی این کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

رییس فدراسیون کشتی ادامه داد: انشاءالله که همه ی مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند و به فردی صالح و متدین رأی دهند و کسی رأی بیاورد که بتواند بهتر از گذشتگان کار کند و باعث افتخار جامعه ی اسلامی باشد.

قهرمانان و ملی پوشان کشورمان نیز امروز در اقصی نقاط ایران اسلامی همچون سایر آحاد جامعه پای صندوق های رای رفتند و به منتخب خود رای دادند. این حضور ادامه دارد و همچنان خبر از فعالیت پرشور جامعه ورزش در پای صندوق های رای مخابره می شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یازدهمین دوره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز ۲۸ خردادماه از ساعت ۷ صبح آغاز شد و براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درصورت تشخیص وزیر کشور رای گیری تا ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد یافت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha