رئیس دادگستری گناوه: فرایند انتخابات در این شهرستان آرام و سالم است

گناوه - ایرنا - رئیس دادگستری و ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی گناوه گفت: فرایند انتخابات در این شهرستان آرام و سالم در حال برگزاری است و نامزدها و هواداران آنها، اخلاق مداری را رعایت کرده‌اند و تاکنون گزارشی مبنی برتخلف از آنها دریافت نشده‌است.

حجت الاسلام حسن فیروز اردکانی روز جمعه در بازدید از محل شعبه ثابت اخذ رای هنرستان هاجر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: توجه به اصل اخلاق و قانون مداری  و تزکیه در جلوگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی باعث خواهد شد تا خیلی از مشکلات حل شود.

وی اظهارداشت: ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی این شهرستان با هدف پیشگیری از وقوع جرم در محدوده قوانین و مقرارت در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات تشکیل شده‌است و تاکنون چندین نشست برگزار کرده و بطور مداوم فعالیت‌های نامزدها و حامیان آنان را رصد می‌کند.

اردکانی گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم موجب اقتدار ملی کشور و عظمت و آبروی اسلام، انقلاب و نظام و آرمان‌های شهدا خواهد شد.

وی افزود: با حضور و مشارکت حداکثری مردم بهترین سرنوشت برای جامعه اسلامی رقم خواهد خورد.

رئیس دادگستری گناوه بیان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در اولین ساعات اولیه شروع انتخابات، رای خود را به صندوق انداختند، حجت را برای همه ما تمام کردند تا با  حسن نیت و خلوص در پای صندوق‌های رای حضو پیدا کنیم و بهترین و عظیم ترین سرنوشت را برای کشور رقم بزنیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha