۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۳
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 84360583
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ویژه برنامه دهه کرامت با محوریت فضای مجازی در قزوین برگزار می‌ شود

قزوین- ایرنا- رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت شهرداری به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و بیشتر با محوریت فضای مجازی و برخی نیز در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمد درافشانی روز پنجشنبه با علام این خبر افزود: ایجاد نشاط و پویایی میان دختران و خانواده‌هایشان، ترویج و نهادینه کردن سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از مهمترین اهداف برگزاری برنامه‌های در این ایام است.

وی اظهار داشت: عضویت دختران هشت الی ۲۰ ساله در پویش دختران شهید سلیمانی و ارسال دلنوشته های دختران شهید سلیمانی به سردار دل‌ها از برنامه‌های این پویش است.

درافشانی اضافه کرد: همچنین پویش "من دخترم را دوست دارم" از برنامه جذاب این هفته است که پدران می‌توانند عکس‌های مهربانانه خود با دخترانشان را تا رده سنی ۹ ساله به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.

این مسوول فرهنگی تصریح کرد: همچنین مسابقه "دستپخت های دخترانه" برای این دهه مبارک پیش بینی شده است که مطمئناً موجب ایجاد فضایی مفرح و شاد در میان خانواده خواهد شد، علاقمندان می‌توانند فیلم‌های کوتاه ۱۲۰ ثانیه‌ای از آشپزی دختران را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های دهه کرامت، مسابقه دل نوشته "دختران ایران، دختران افغان" است، که با هدف تقویت روحیه همدلی و نوعدوستی تدارک دیده شده است، علاقمندان می‌توانند دل نوشته‌های خود برای دختران حادثه دبستان کابل افغانستان را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

معاون شهردار قزوین افزود: مسابقه خاطره نویسی دردانه امام رضا (ع) نیز برای ایام فرخنده دهه کرامت در نظر گرفته شده است، علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند خاطره‌شان از اولین زیارت از بارگاه امامزاده حسین (ع) را به دبیرخانه مسابقه خاطره نویسی ارسال کنند.

وی یاد آور شد: آیین تجلیل از پرستاران ملقب به اسامی "رضا و معصومه" از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در ایام مبارک دهه کرامت قرار گرفته است.

درافشانی با اشاره به اجرای جشن شمس الشموس (ع) در قزوین افزود: به همین مناسب جشن میلاد شمس الشموس امام رضا (ع) با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در پیاده راه فرهنگی قزوین از دیگر برنامه‌های مشارکتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین است که با همکاری آستان قدس رضوی و هیأت شمس الشموس برگزار خواهد شد.

وی از مشارکت سپاه صاحب الامر (عج) در برگزاری مراسم تقدیر از دختران پاسداران شهر قزوین، مشارکت با بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در برگزاری مراسم جشن روز دختر ویژه مددجویان این بنیاد، همکاری با بنیاد عفاف و حجاب جهت برگزاری جشن روز دختر در بوستان گلبرگ و مساعدت، مشارکت و توانمندسازی مساجد و هیأت های مذهبی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ایام دهه کرامت خبر داد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha