۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 84354955
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد: امام خمینی (ره) الگوی آزادگان جهان است

بروجرد - ایرنا - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: اندیشه‌های والای امام خمینی (ره) برای همیشه الگوی آزادگان جهان است و امروز همه مردم ایران باید با وحدت، بصیرت و دشمن شناسی از آرمان امام (ره) و انقلاب پاسداری کنیم.

" احمد گودرزیان"  روز جمعه در حاشیه آیین گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره ) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امام خمینی (ره) و تفکر ناب ایشان متعلق به تمام آزادگان جهان است و به قشر و گروه خاصی محدود نمی‌شود.

وی اظهار داشت: به برکت وجود امام (ره) و مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه های مختلف، ایران اسلامی در ۴۰سال گذشته برغم جنگ و تحریم های ظالمانه محکم و استوار در همه عرصه ها پیروز میدان بوده است.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در قرن حاضر و الگوی خیلی از آزادیخواهان و انقلابیون سراسر دنیا است که نام و اندیشه های ایشان برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: امام خمینی (ره) با  شجاعت بی‌نظیر و اتکا به همراهی مردم توانست قدرت‌های خارجی به ویژه غرب و آمریکا را که بر ایران سلطه داشتند به چالش بکشاند و انقلاب اسلامی را به تمام جهان صادر نماید.

گودرزیان ادامه داد: بازشناسی شخصیت امام‌خمینی‌(ره) از جمله محور برنامه‌های روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه است، و  قیام ۱۵ خرداد برگ زرینی در کارنامه انقلاب ایران است.

وی بر ضرورت شناخت امام امت و جلوگیری از تحریف شخصیت ایشان تاکید کرد و گفت: امام(ره) با شعار آزادی و آزادگی حکومت جدید را بنیان نهاد و با این کار آبرو و عزت را برای ایران به ارمغان آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha