فرماندار: ۱۳ شعبه به تعداد شعب اخذ رای در کوهدشت اضافه شد

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار کوهدشت گفت: ۱۳ شعبه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باتوجه به شیوع ویروس کرونا، لزوم کاهش تجمعات و ضرورت حفظ سلامت مردم، به تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان اضافه شده است.

مجتبی بیرانوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۱۹۱ شعبه انتخابات ریاست جمهوری شامل ۱۱۳ شعبه ثابت و ۷۸ سیار و ۲۵۰ شعبه ثابت شوراهای شهر و روستا با حدود ۶ هزار نفر عوامل اجرایی در سطح شهرستان کوهدشت آماده برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد هستند.

وی گفت: ۹۲۸ داوطلب برای کسب ۱۷۰ کرسی شوراهای اسلامی روستا و ۱۲۶ داوطلب برای کسب ۲۲ کرسی شوراهای شهری در این شهرستان باهم رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه آمادگی برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و بی طرف در کوهدشت فراهم است افزود: بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو برای عوامل مربوط به برگزاری انتخابات تامین شده است و واکسیناسیون عوامل اجرایی شعب علیه کرونا تا قبل از برگزاری انتخابات تکمیل می شود.

فرماندار کوهدشت بیان کرد: انتخابات شوراها در این شهرستان به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می شود که در این راستا درصد خطا کاهش می یابد و در شمارش آرا و جمع بندی نتایج نیز موثر است.

بیرانوند برگزاری انتخابات بی طرف در سطح شهرستان را یک اولویت مهم برشمرد و گفت: نشست هایی با دستگاه های اجرایی به صورت مدوام برگزار و توصیه های لازم انجام شد تا از تبلیغ علیه یا به نفع کاندیدای خاص پرهیز شود.

وی اظهار کرد: ستادهای انتخاباتی تبلیغات ریاست جمهوری نیز با رعایت قانون و مقررات و معرفی روسای ستادی در کوهدشت فعال شده اند و شهرداری مکان هایی را برای نصب بنرهای تبلیغاتی جانمایی کرده است.

وی همچنین بر اهمیت شرکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: رسانه ها نقش بی بدیلی در ترغیب مردم و حضور آنان پای صندوق های رای دارند چراکه شرکت در این رویداد مهم ضامن پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد جاری همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha