۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 84350978
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

گروه‌های هدف لرستانی برای تزریق واکسن کرونا در سامانه ثبت‌نام کنند

خرم‌آباد - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: گروه‌های هدف این استان برای دریافت نوبت تزریق واکسن کرونا در سامانه وزارت بهداشت و درمان ثبت‌نام کنند.

دکتر "مریم کوشکی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رده ی سنی گروه های هدف واکسیناسیون کرونا هر هفته اطلاع رسانی می‌شوند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر سامانه ی واکسیناسیون کرونا به آدرس salamat.gov.ir برای ثبت نام گروه های هدف فعال است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: به عنوان نمونه افراد بالاتر از ۷۰ سال که در حال حاضر گروه هدف واکسیناسیون هستند می بایست در این سامانه ثبت نام و اطلاعات خود را ثبت کنند.
دکتر کوشکی تصریح کرد: یکی از اطلاعاتی که گروه های هدف باید در سامانه ثبت کنند شماره تلفن همراه است.
وی با بیان اینکه براین اساس پس از چند روز از ثبت نام پیامک تاریخ و مکان دریافت واکسن برای ایشان ارسال خواهد شد، گفت: مدت زمان ارسال پیامک پس از ثبت نام بستگی به تعداد واکسن ارسالی برای استان دارد.
وی ادامه داد: هر چقدر تعداد واکسن های دریافتی در سردخانه‌های استان بیشتر باشد افراد بیشتری واکسینه شده و زمان ارسال پیامک دریافت مکان و زمان دریافت واکسن کوتاه تر خواهد بود.
 کوشکی با تاکید بر اینکه از ازدحام در مراکز تزریق واکسن خودداری شود، بیان کرد: گروه های هدف واکسیناسیون بهتر است به جای تجمع و ازدحام در مراکز تزریق واکسن در سامانه ی مذکور ثبت نام و منتظر دریافت نوبت واکسن خود باشند.

تاکنون ۱۰۱ هزار دوز واکسن کرونا وارد لرستان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha