۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84346710
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه رشت: رفع مشکل اقتصادی مردم در اولویت قرار بگیرد

رشت - ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: اقتصاد و رفع مشکلات اقتصادی مردم باید در اولویت قرار بگیرد.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار داشت: در سال های اخیر تحریم های ظالمانه و در برخی جاها سوء مدیریت موجب مشکلات اقتصادی برای مردم شده و  افزایش قیمت ها با دستمزدها همخوانی ندارد.

وی وابستگی به نفت را از مهمترین مشکلات در عرصه اقتصاد کشور عنوان و تاکید کرد: دولت هم باید در اقتصاد بدون دخالت، نظارت و حمایت کند.

وی با بیان اینکه مسئولیت جامعه یک امانت است افزود: مدیر منتخب باید امانتدار، دارای اهلیت، توانایی جسمی و از فضل لازم برخوردار باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری اظهار داشت: کاندیداها شعارهای غیر واقع بینانه ندهند و انتخابات را صحنه جنگ ندانند.

آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخاب بشار اسد با ۹۵ درصد آرای مردم سوریه اظهار داشت: انتخابات سوریه برخلاف خواست کشورهای غربی برگزار و بشار اسد رای آورد.

وی افزود: منطقه سوریه در پیشران مقاومت است و برای کشور ما راهبردیست که بشار اسد باید بدنبال این انتخاب اقداماتی همچون آزاد کردن بخش های اشغالی و تقویت جبهه مردمی که به تازگی راه اندازی شده ، داشته باشد.

خطیب جمعه رشت در ادامه با اشاره به تزریق واکسن کرونا در کشور و گیلان اظهار داشت: در حال حاضر گیلان رتبه اول کشور را در تزریق واکسن دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha