۳ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84588990
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حل مشکلات مردم نیازمند برنامه محوری است

رشت - ایرنا - امام جمعه موقت رشت با تاکید بر ضرورت تدوین برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت گفت: برای حل مشکلات مردم بویژه در گیلان باید برنامه محوری در اولویت باشد.

حجت الاسلام صفر قربانپور در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با بیان اینکه رشد درآمد سرانه مردم مطلوب نیست، افزود: برای رسیدن به مطلوبیت باید رشد منافع و تولید افزایش یابد و این مهم نیازمند برنامه عملیاتی و سیاست کلان است .

وی با بیان اینکه مشکلات متعددی برای تغییر شرایط مردم پیش روی دولت سیزدهم وجود دارد، گفت: دردهای پنهان جامعه کم نیست بنابراین سرعت سیر تحولات باید افزایش یابد.

خطیب جمعه رشت همچنین ضعف مدیریت در کشور را خلاء هم افزایی و حل مسئله دستگاهها عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی ها باید مدون و مشخص باشد تا مشکلات مردم را بتوان حل کرد.

حجت الاسلام قربانپور همچنین با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز حماسه ۹ دی افزود: در این مسیر جمهوری اسلامی راه را خوب شناخت و مسیر را به طور صحیح تشخیص داد و مردم هم در مقابل فتنه از نظام پشتیبانی کردند.

 وی با بیان اینکه نباید ۹ دی از ذهن مردم پاک شود، گفت: از سال ۸۸ هنوز ناگفته‌هایی وجود دارد که ولایت فقیه صبورانه تحمل کرد و اجازه ندادند خلائی در مدیریت کشور ایجاد شود.

امام جمعه موقت رشت همچنین با اشاره به افزایش جمعیت سالمندی کشور بویژه گیلان بر موضوع فرزند آوری تاکید کرد و گفت: در حال حاضر در صورت از دست رفتن پدر و مادر فرزندان جایگزین نیستند.

وی افزود: کاهش جمعیت علاوه بر آسیب ها از ابعاد مختلف منافع سیاسی کشور را نیز در منطقه تحت تاثیر قرار می دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha