دولت در حوزه اجتماعی خدمات مطلوبی ارایه کرده است

‍ کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با اشاره به خدمات اجتماعی دولت در حوزه اجتماعی، گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه اجتماعی و سلامت خدمات مطلوبی ارایه کرده است.

به گزارش ایرنا، «فریبرز نجفی‌مهر» روز دوشنبه در چهارمین نشست کمیته استانی طرح سامان (خدمات جامع سلامت روانی و مراقبت‌های اجتماعی) در استانداری کرمانشاه، اظهارداشت: الگوی سامان یکی از طرح های بزرگ دولت تدبیر و امید در راستای ارتقای سلامت روانی جامعه است.

وی افزود: متاسفانه عده ای در جامعه بدون درنظر گرفتن کارهای ارزشمند انجام شده در سالهای اخیر، از هیچ کوششی برای تخریب دولت فروگذار نمی‌کنند و بطور هدفمند تمام فعالیت ها و خدمات ارایه شده در حوزه های گوناگون را زیر سوال می برند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه ادامه داد: اینکه عده ای در آستانه انتخابات تلاش می‌کنند بی اعتمادی به کارگزاران نظام را در سطح جامعه رواج دهند و از تریبون های مختلف سیاه نمایی می‌کنند، که منجر به ایجاد بدبینی در کشور می‌شود.

نجفی مهر ادامه داد: همه مدیران در قبال سلامت روان جامعه مسوولیت اجتماعی دارند و مکلف به تقویت همکاری های بین بخشی برای مراقبت از روان مردم و حفظ مناسبات اجتماعی و پیوستگی های انسانی در سطوح مختلف جامعه هستند.

وی الگوی سامان را فرآیندی کاربردی برای مداخلات علمی و عملی در راستای پایداری و انسجام زندگی مردم معرفی و از دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل کار، دادگستری، بهزیستی و آموزش و پرورش به دلیل همکاری های مناسب با فرمانداری کرمانشاه برای اجرای این طرح قدردانی کرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha