بیمارستان سرپل‌ذهاب تخت خالی برای پذیرش مبتلایان به کرونا ندارد

قصرشیرین- ایرنا- معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب گفت: در بیمارستان شهدای این شهرستان تخت خالی برای پذیرش افراد مبتلا به ویروس کرونا نداریم و این شرایط بحرانی کرونا با قرنطینه خانگی کنترل و مدیریت می‌شود.

دکتر «محسن مرادی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت کرونا در شهرستان به حد بالایی رسیده و تاکنون از مجموع پنج هزار و ۹۲۲ نمونه‌گیری به عمل آمده از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سرپل ذهاب تست ۲ هزار و ۳۸۰نفر مثبت شده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا از مجموع مبتلایان ۷۱۹ نفر در بیمارستان شهدا بستری شدند و هم اکنون نیز تخت های بیمارستان شهدا مملو از بیمار با حال وخیم  است و ظرفیت بیمارستان تکمیل شده و این جای نگرانی دارد.

معاون بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: همچنان وضعیت کرونایی شهرستان قرمز بوده و مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند که توصیه می کنیم همه افراد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، زدن ماسک همکاری لازم در جلوگیری شیوع این بیماری داشته باشند.

دکتر مرادی ادامه داد:  همچنین گروه های شغلی ۲، ۳، ۴ با تعطیلی واحد صنفی خود نهایت همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا داشته باشند.

وی تاکید کرد: این شرایط تنها با کنترل وضعیت قرنطینه خانگی، رعایت مسایل بهداشتی مدیریت می شود و کسانی که مبتلا به این ویروس می شوند در همان سه روز ابتدا به مرکز ۱۶ ساعته درمانی شهرستان مراجعه و داروهای کنترل وضعیت دریافت کنند تا وارد فاز وخیم نشوند و همچنین در اجتماعات حضور پیدا نکنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha