۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 84305797
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عامل تیراندازی با اسلحه شکاری‌ در میاندوآب دستگیر شد

۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۴۰
کد خبر: 84305797
عامل تیراندازی با اسلحه شکاری‌ در میاندوآب دستگیر شد

مهاباد- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ گفت: فردی که با اسلحه شکاری یک نفر را در این شهرستان مجروح کرده بود، در کمتر از سه ساعت، دستگیر شد.

جهانگیر مسعودی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر روز پنجشنبه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از محله‌های شهر میاندوآب، دادستانی و عوامل انتظامی بلافاصله به موضوع ورود کردند.

وی با بیان اینکه بر اثر درگیری بین ۲ نفر، یکی از آنها با یک قبضه اسلحه شکاری دیگری را از ناحیه سر مجروح کرده بود، اضافه کرد: ضارب که پس از وقوع حادثه از محل متواری شده بود در کمتر از سه ساعت شناسایی و دستگیر شد.

 دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب‌ با بیان اینکه علت و انگیزه این حادثه در دست بررسی است، اظهار داشت: فرد مجروح نیز در بیمارستان بستری و تحت درمان بوده که حال وی وخیم است.

 مسعودی بیان کرد: کسانی که مخل نظم و امنیت جامعه هستند، برخورد با آنان بدون مماشات در دستور کار دستگاه قضایی شهرستان میاندوآب قرار دارد به طوری که مقابله با این دسته از مجرمان بسیار جدی، قاطع و مستمر است.

ممانعت از برگزاری مراسم عقد بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در میاندوآب

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب همچنین با اشاره به برگزاری مراسم عقد در شرایط قرمز کرونایی با حضور شمار زیاد میهمانان، افزود: با ورود دادستانی دستورات لازم برای متفرق کردن میهمانان صادر و مراسم تنها با حضور عروس و داماد و خانواده آنها برگزار شد.

مسعودی بیان کرد: با توجه به شرایط قرمز کرونایی شهرستان، از برگزاری هرگونه مراسم عروسی و مجالس که برخلاف دستورالعمل های بهداشتی باشد، جلوگیری و با عاملان آنها برخورد می شود.

در ایام عید، با برگزاری ۲ مراسم عروسی پشت سر هم توسط یک طایفه که با حضور ۴۰۰ نفر، حدود ۴۰ نفر آنان به کووید۱۹ مبتلا شدند که تاکنون ۲ نفر آنان فوت شده‌اند.

میاندوآب با بیش از ۲۸۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha