۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۴۷
کد خبر: 84288371
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه فجر: همه کمک‌ کنند تیم لیگ برتری داشته باشیم

شیراز- ایرنا- فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه حق فارس است که در همه عرصه ها سرآمد باشد و انتظار است همه کمک کنند تیمی در لیگ برتر فوتبال داشته باشیم، گفت:  ورزش هم یکی از مهم‌ترین عرصه‌هاست و ناراحت هستیم که فارس سال‌هاست در لیگ برتر فوتبال تیمی ندارد.

به گزارش ایرنا سردار یدالله بوعلی در حاشیه دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و شهرداری آستارا در گفت وگو با خبرنگاران افزود: باید همه با اراده کمک کنند تا به زودی یک یا ۲ تیم در لیگ برتر داشته باشیم.

وی اضافه کرد: از همان ابتدا به لیگ برتر باور داشتیم از این رو در سخت ترین شرایط پای این تیم ایستادیم و خوشحالیم از اینکه نتیجه این تلاش ها را می بینیم.

بوعلی از عملکرد تیم فوتبال فجرشهید سپاسی در نخستین بازی سال جدید ابراز رضایت کرد و بیان داشت:تیم فجر امید زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد و با تمام توان برای تحقق این امر مهم  همراهی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به عنوان فرمانده سپاه استان،از همان روز اول گفتم که ما نسبت به این استان مدیون هستیم و هرآنچه از دستمان برآید، باید برای رشدفارس انجام می دهیم ضمن اینکه این حرف را زمانی زدم که تیم فجر در بدترین شرایط قرار داشت اما محکم پشت این تیم ایستادیم و هم اینک با توکل به خداوند متعال، همراهی مردم و  مسوولان، با تمام وجود به این تیم کمک خواهیم کرد تا به جایگاه گذشته خود برسد.

فرمانده سپاه فجر در مورد بازی تیم فجر مقابل شهرداری آستارا هم گفت: کادر فنی خوب تیم با برنامه ریزی نقاط ضعف را بر طرف کردند از این رو شاهد یکی از بهترین بازی های تیم فجر بودیم که جا دارد از بازیکنان، کادر فنی و دست اندرکاران باشگاه تشکر کنیم و امیدوارم شاهد موفقیت های بیشتر تیم باشیم.

حدود  هشت سال است فارس در لیگ برتر تیم ندارد 

استان فارس حدود هشت سال است که تیمی در لیگ برتر ندارد و باید منتظر ماند و دید در پایان این فصل دل هواداران بیشمار فوتبال در فارس شاد می شود و یا اینکه دوباره چشم انتظار  باشند.

دیدار تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و شهرداری آستارا عصر چهار شنبه هجدهم فروردین ماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه سه بر یک به سود میزبان پایان یافت.

هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام ۱۹ بازی تیم مس کرمان با ۳۵ امتیاز همچنان صدر جدول را حفظ کرد، فجر سپاسی با ۳۱ امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های استقلال خوزستان و شهرداری آستارا به رده دوم جدول رفت.

همچنین تیم قشقایی هم با ۱۹ امتیاز به رده پانزدهم جدول صعود کرد.

تیم فجر در هفته بیستم این رقابت ها بیست و چهارم فروردین ما در ارومیه به مصاف تیم نود این شهر که در جدول رده بندی با قرار گرفتن در رده هفدهم حال روز خوشی ندارد ، می رود و تیم قشقایی هم در همین روز میزبان تیم مدعی هوادار تهران است .

 در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha