۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 2146
کد خبر: 84277064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار پاوه: توسعه بدون امنیت امکان‌پذیر نیست

۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۲۵
کد خبر: 84277064
فرماندار پاوه: توسعه بدون امنیت امکان‌پذیر نیست

کرمانشاه ـ ایرنا ـ فرماندار شهرستان مرزی پاوه گفت: در هر جامعه‌ای که امنیت حاکم نباشد توسعه و پیشرفت آن جامعه امکان‌پذیر نخواهد بود.

«پرویز ایده‌پور» روز دوشنبه با گرامیداشت نیمه شعبان میلاد امام زمان (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در گفت و گو با ایرنا، افزود: ایران اسلامی امروز در حوزه های اقتصادی و اجتماعی و تاثیرگذاری در معادلات جهانی دارای پیشرفت هایی است که نشان از وجود امنیت پایدار و توسعه پایدار در این کشور است.

وی تصریح کرد: امنیت مقوله ای است که در طول تاریخ همواره ضامن بقای بشریت بوده و خواهد بود و این امنیت لازمه زندگی همه انسان ها است.

فرماندار پاوه ادامه داد: امنیت در ایران اسلامی مفهوم دیگری دارد چرا که جمهوری اسلامی همواره در مقابل زیاده خواهی های استکبار ایستادگی کرده است.

ایده پور اضافه کرد: ایران اسلامی امروز مفتخر است که امنیتی پایدار و استقلالی در خور شٲن ملت دارد و بخش گسترده ای از اقتدار ملی کشور مرهون این امنیت است.

وی اظهار داشت: امنیت پایدار مدیون تلاشها و مجاهدتهای نیروهای نظامی و انتظامی و به ویژه نیروهای امنیتی است که این عزیزان بسترهای توسعه و پیشرفت را نیز فراهم کرده اند.

او گفت: اگر این عزیزان نبودند امنیت کشور با شکست مواجه می شد و قدردان مجاهدتها و تلاش های شبانه روزی مردان و سرداران امنیتی این کشور هستیم.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha