آخر هفته جاری محدودیت حضور در باغ ‌رضوان ارومیه اعمال می‌شود

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه گفت: پنجشنبه و جمعه هفته جاری محدودیت حضور در باغ ‌رضوان ارومیه اعمال می شود و از شهروندان می خواهیم با توجه به اعمال این امر، از حضور در این آرامستان خودداری کنند.

حجت‌الاسلام امیرعباس عابدینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه محدودیت ها در باغ رضوان با هدف پیشگیری از کرونا از چند هفته  گذشته اعمال شده است،  بیان کرد: با توجه به وضعیت تشدید دوباره شیوع کرونا در شهر ارومیه، ورودی های باغ رضوان طبق مصوبه ستاد کرونا تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با بیان اینکه مسیر اصلی وردی باغ رضوان ارومیه با مشارکت ماموران نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی جهت جلوگیری از تجمع در باغ رضوان نظارت و کنترل می شود، اظهار کرد: سایر مبادی ورودی نیز به طور کامل مسدود شده است.

رییس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه با گلایه از رعایت نکردن محدودیت‌های اعمال شده توسط شهروندان، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها را در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا عنوان کرد و ادامه داد: خانواده معزز شهدا پیشرو در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کمک به کاهش شیوع کرونا هستند و بیشترین مراعات از سوی این قشر انجام می گیرد که از این جهت قدردان آنان هستیم.

حجت الاسلام عابدینی با بیان اینکه هرگونه تجمع در باغ رضوان ممنوع است، بیان کرد: در صورت وجود فوتی عادی، اقوام درجه یک  و در حد ۲۰ تا ۳۰ نفر اجازه ورود به باغ رضوان داده می شود.

وی از شهروندان درخواست کرد که به خاطر خانواده خود و مردم به باغ رضوان مراجعه نکنند و مراسم و فاتحه خوانی  را از راه دور یا مجازی اجرا کنند.

به گزارش ایرنا، همه ساله در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال، شهروندان برای نثار فاتحه به روح درگذشتگان در آرامستان ها حاضر می شوند که امسال، این امر به علت شیوع کرونا محدود شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha