استاندار همدان: کنارگذر اسدآباد طرحی کلیدی در کاهش تصادفات است

همدان- ایرنا- استاندار همدان با بیان اینکه پروژه کنارگذر اسدآباد طرحی مهم و کلیدی برای کاهش حجم ترافیک و تصادفات جاده ای در این شریان اصلی است گفت: مراحل پایانی این طرح نیازمند شتاب بیشتری است تا به زودی شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

به گزارش ایرنا، استاندار همدان روز چهارشنبه در ادامه سفرهای شهرستانی به اسدآباد سفر کرد تا در جریان وضعیت طرحهای عمرانی و اوضاع این شهرستان در آستانه سال نو و انتخابات قرار گیرد. 

«سیدسعید شاهرخی» در بدو ورود به شهرستان اسدآباد، پس از استقبال از سوی مسئولان این شهرستان، با همراهی نماینده مردم اسدآباد و فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدا رفت.

 وی سپس از پروژه کنارگذر این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این طرح ملی قرار گرفت. 

استاندار همدان از پیشرفت این پروژه ابراز رضایت کرد و گفت: کنار گذر اسدآباد یکی از مطالبات جدی مردم در سالهای گذشته بود که در حال آماده شدن است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: در مدخل ورودی شهر اسدآباد بحث اتصال ورودی به کنارگذر در حال اجرا است و پیرو دستورات قبلی و پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از طرف وزیر راه و شهرسازی اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

او پیشرفت فیزیکی این بخش از پروژه را خوب و رضایت بخش دانست و بر تسریع آن تاکید کرد. 

استاندار همدان با اشاره به موانع این طرح گفت: مشکلاتی در شبکه گاز، آب و همچنین بلوار ورودی بر سر راه این پروژه وجود داشت که در حال برطرف کردن آنها هستیم.

شاهرخی خواستار شتاب گرفتن این پروژه شد تا کار اتصال مسیر ورودی به کنارگذر در مدت زمان کوتاهی به پایان برسد و شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

فرماندار اسدآباد نیز با اشاره به نقش موثر کنارگذر شهرستان در کاهش بار ترافیکی و آمار تصادفات جاده ای گفت: این طرح ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

سعید کتابی افزود: تاکنون برای این طرح ۲۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل به ۳۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است. 

او با قدردانی از نگاه ویژه استاندار همدان به اتمام این پروژه مهم شهرستان تصریح کرد: به‌طور قطع بهره‌برداری این طرح اثرات و تبعات بسیار مطلوبی در رفاه و سلامت مسافران، رانندگان، شهروندان و حل مشکل ترافیک داخل شهر اسدآباد خواهد داشت.

احداث کنارگذر اسدآباد در سال ۸۹ آغاز شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha