منطقه آزاد چابهار برای گسترش برنامه‌های فرهنگی تفاهم‌نامه امضا کرد

چابهار- ایرنا- نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان و سازمان منطقه آزاد چابهار جهت گسترش و تعمیق برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در جنوب استان با توجه به وجود ظرفیت‌های منطقه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تفاهم‌نامه همکاری منطقه آزادچابهار با نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت استان در راستای همفکری و همگرایی اجتماعی و تلاش برای نهادینه کردن وحدت در استان باهدف مشارکت، تعامل و همکاری در برگزاری رویدادهای مختلف در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی ومذهبی و همچنین و جذب مشارکت‌های محلی به امضا رسید.

طاهره شهرکی افزود: در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری رویدادهای مختلف در سطح ملی و بین‌المللی با توجه به امضای این تفاهم‌نامه در سواحل مکران هستیم.

معاون اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان نیز گفت: استفاده از ظرفیت‌های دو مجموعه جهت برگزاری همایش‌ها و سمینارهای تخصصی از محورهای این تفاهم‌نامه هستند.

حجت‌الاسلام سید جواد موسوی افزود: برنامه‌های مشترک و مشخصی در سال آینده در سه حوزه فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در چارچوب این تفاهم‌نامه برگزار خواهد شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha