۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84211285
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شهرکرد:گفتمان انقلاب اسلامی ترویج و تبیین شود

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اهمیت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی باید برای آشنایی نسل جوان، آیندگان و جهانیان با انقلاب اسلامی تبیین و ترویج شود.

حجت الاسلام و المسلمین  محمد علی نکونام روز پنجشنبه در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان افزود: گفتمان انقلاب اسلامی برای روشنگری در مورد اهداف و آرمان‌های انقلاب باید در بین نسل جوان و جهانیان ترویج شود.

وی با تاکید بر اینکه دهه فجر از حقیقت و واقعیت بسیاری بالای برخودار است، گفت:هم‌اکنون با حقیقت انقلاب، جایگاه و منزلت و اثرگذاری انقلاب در درون و برون کشور، فاصله وجود دارد و باید این فاصله‌ها برداشته شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان اظهارداشت: امروز انقلاب اسلامی دارای جایگاه بالاست و در مجامع علمی، تاریخی،  تحقیقاتی و پژوهشی در خصوص انقلاب صحبت می‌شود و باید این جایگاه برای آیندگان حفظ و همچنین ارتقا یابد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه آیندگان درباره انقلاب،  واقعیت و عمق انقلاب قضاوت خواهد کرد، گفت: مسوولیت امروز ما در حفظ و پاسداشت انقلاب و همچنین ارتقاء جایگاه آن بسیار بالاست.

به گفته وی، انقلاب با سرعت و شتاب در حال حرکت است تا در عمق جهان نمود پیدا کند و امروز انقلاب اسلامی توانسته بزرگترین قدرت جهانی را به چالش بکشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز باید عمق و جایگاه انقلاب را به جهان نشان دهیم و از سطحی‌نگری نسبت به جایگاه انقلاب و دل خوش کردن به کارهای توخالی و ظاهری پرهیز شود.

وی با تاکید بر اینکه برخی مشکلات اقتصادی در جامعه گفت: نباید اجازه دهیم که مشکلات و برخی مسایل و گرفتاری‌ها و بدعمل کردن‌ها مانعی برای ادامه دادن راه نظام و انقلاب باشد.

نکونام افزود: انقلاب اسلامی علاوه بر ایجاد عمران و آبادانی در کشور، زمینه بروز یک تحول فرهنگی در جهان را نیز فراهم کرده است.

به گفته وی، پیش از انقلاب اسلامی تفکر و دیدگاه این بود که  اسلام یک مکتب منزوی و گوشه گیر است اما پیروزی انقلاب، نشان داد که اسلام می‌تواند عالیترین حکومت را شکل دهد و با چالش‌های جهانی درگیر شود و عدالت را در جهان برقرار کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha