۷۰۰ کارگروه مسوول اجرای جشن های انقلاب در یزد هستند

یزد- ایرنا - رییس ستاد دهه فجر( ۱۲ تا ۲۲ بهمن) استان یزد گفت: با مشارکت مسوولان ۱۰۰ ستاد اصلی و حدود ۷۰۰ کارگروه در ۲۴ شهر و تعدادی از روستاهای پرجمعیت استان، برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی عصر یکشنبه در ابرکوه در گفت و گو  باخبرنگار ایرنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹، افزود: برنامه‌ها با اولویت فضای مجازی و با بهره‌گیری از ظرفیت نهادها، دستگاه های فرهنگی  و رسانه‌های مختلف گروهی اجرا می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به تقارن ۱۵ بهمن با سالروز ولادت حضرت زهرا (س)  افزود: همه دست اندرکان ستاد و تشکل های مردمی تلاش می کنند که این ایام خجسته را در کام مردم شیرین کنند.

این مسوول اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا ،ستاد دهه فجر تابع دستورالعمل های ستاد ملی پیشگیری از  شیوع کرونا در استان یزد است.

 راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه موتوری برگزار می شود

فخرالدینی ادامه داد: امسال راهپیمایی ۲۲بهمن همانند سال های قبل به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی شود و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطراه دوران انقلاب این همایش ملی به صورت رژه موتوری در مرکز ۱۰ شهرستان و مراکز بخش ها  برگزار می شود.

رییس ستاد دهه فجر اسلامی یزد تصریح کرد: برنامه های دهه فجر با استقبال نمادین از تمثال امام راحل (ره) ، دیدار روحانیان با نماینده ولی فقیه ، رژه موتوری ، نواخته شدن زنگ انقلاب به صورت فیزیکی و نیز سامانه شاد ، عطرافشانی قبور مطهر شهدا در۳۲۰ گلزار شهدا، آغاز  می شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره چهار هزار شهید یزد در اوایل اسفند ماه آینده، خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های فرهنگی ، ورزشی و مسابقات در مساجد استان به یاد شهدای والامقام به ویژه سردار شهید خاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

فرایند برگزاری جشن های انقلاب همانند پیروزی انقلاب سال ۱۳۵۷ است

فخرالدینی با بیان اینکه فرایند برگزاری جشن های پیروزی انقلاب همانند سال ۱۳۵۷ است تاکید کرد: برای رویکرد اقتدار ملی ، ابتدا توکل به خداوند متعال و سپس صبر بیداری، علم وآگاهی ، مبارزه با فساد در تداوم انقلاب تلاش کرد.   

این مسوول با تاکید بر حفظ ارزش های انقلاب  خاطرنشان کرد، تمامی نهادها و تشکل های مردمی برای تبیین ارزش های انقلاب به نسل جوان همت کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته مسوولان کمیته های روستایی و عشایری شهرستان ابرکوه به عنوان کمیته نمونه در برگزاری جشن های سالگر پیروزی انقلاب انتخاب شد.

وی اضافه کرد: پنجم بهمن تا ۱۲ بهمن ماه به عنوان هفته استقبال از دهه فجر است که در این مدت آذین بندی اداره ها و فضاسازی محیطی و انجام کارهای تبلیغاتی در مکان های عمومی انجام می‌شود.

دهه فجر از ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) پس از تبعید به کشور آغاز و با برگزاری مراسم ۲۲ بهمن پایان می یابد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha