۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۳۶
کد خبرنگار: 3104
کد خبر: 84196126
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیماران کرونایی در قشم با نرم افزار ماسک شناسایی می‌شوند

قشم- ایرنا- مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: با اپلیکیشن ماسک بیماران کرونایی شناسایی و از ورود آنان به هتل‌ها، مراکز تجاری و اماکن پرتردد قشم جلوگیری می‌شود تا شهرستان قشم از موج بعدی کرونا در امان باشد.

دکتر حمیدرضا بهزادی شامگاه شنبه در همایش موج جدید کرونا و وظایف اصناف قشم افزود: این نرم افزار افراد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ را قبل از ورود به اماکن شناسایی می‌کند تا چرخه انتقال ویروس کرونا قطع شود.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک برای تمام افراد در مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری نیز اجباری می‌شود.

رییس ستاد مقابله با کرونا شهرستان قشم تصریح کرد: در مبادی ورودی مراکز تجاری نیز محلی برای عرضه ماسک ایجاد می‌شود و مسوولان این اماکن نیز به اجرای آن کمک می‌کنند.

وی درخصوص غربالگری اصناف قشم و درگهان تاکید کرد: فرد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در صورت مراجعه به مراکز درمانی قرنطینه می‌شود، اما اگر ماموران شبکه بهداشت در مراجعه به محل اصناف بیماری را شناسایی کنند، همه صنف تعطیل می‌شود.

بهزادی در پایان خواستار برخورد قانونی و جدی با اصناف متخلف در قشم و درگهان شد.

همایش موج جدید کرونا و وظایف اصناف با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران مجتمع های تجاری قشم و درگهان و روسای اصناف درسالن همایش های مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha