۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84193749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سمنان: برقراری عدالت مطالبه جدی مردم از دستگاه قضا است

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: قاطعیت، اهتمام ویژه در برقراری عدالت و تسریع در امور مطالبه جدی مردم از دستگاه قضا است.

به گزارش ایرنا،  آیت‌الله سید محمد شاهچراغی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه ابراز داشت: قوه قضائیه با عملکرد مطلوب و مبارزه با فساد اقتصادی بذر امید را در بین مردم تقویت کرده است.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند قوه قضائیه همچنان با جدیت  تسریع و تسهیل در امور مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد و یکی از موارد رضایت‌مندی مردم کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها است که در این زمینه نیز عملکرد دستگاه قضا ستودنی است.

وی بیان کرد: قوه قضائیه برای مفسدان و مظلومان مفید هست و موجب می‌شود مظلوم از ستم نجات یابد و ظالم با اجرای قانون و مجازات پاک شود.

امام جمعه سمنان با اشاره به گفته آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید تصریح کرد: به قول ایشان استان سمنان استانی ممتاز است و انتظار می‌رود رئیس قوه قضائیه با نگاه ویژه در رفع مشکلات استان کمک کند.

آیت‌الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا سفر استانی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی شجاعانه، مردم پسند و رهبر پسند است و مردم با حضور ایشان امیدوار می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مردم استان حامی و پشتیبان قوه قضائیه هستند.
رئیس قوه قضائیه در قالب بیستمین سفر استانی خود امروز پنجشنبه از طریق فرودگاه سمنان وارد این استان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه‌سمنان، استاندار و مقامات محلی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در این سفر یک روزه جمعی از مقامات ارشد دستگاه قضا، رئیسی را همراهی می کنند و رئیس قوه قضائیه علاوه بر حضور در شهرستان سمنان در شاهرود نیز حضور می‌یابد.

هدف این سفر بررسی وضعیت دستگاه قضایی استان سمنان و پیگیری مهمترین مشکلات مردم استان اعلام شده است.

حضور در نشست شورای اداری، دیدار با نخبگان، دیدار با قضات، کارکنان و مسوولان قضایی و حضور در شورای قضایی استان از جمله برنامه‌های رئیس قوه قضائیه در سفر به استان سمنان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha