بیش از یک تن مواد مخدر در قزوین امحا شد

۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۲۷
کد خبر: 84192821
بیش از یک تن مواد مخدر در قزوین امحا شد

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی استان قزوین از امحاء یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم موادمخدر غیر دارویی در قزوین خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار "علی ابراهیمی" روز چهارشنبه در مراسم امحاء یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر غیر دارویی که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: منشأ بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، سوء مصرف موادمخدر بوده که متاسفانه اکنون علاوه بر بزرگسالان در بین برخی از نوجوانان و جوانان نیز مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه کشفیات موادمخدر در سطح استان نسب به مدت مشابه سال گذشته، ۶۰ درصد افزایش داشته است، افزود: کارکنان نیروی انتظامی در راه مبارزه با سوداگران مرگ تا پای جان ایستاده‌اند و برای تامین امنیت و آسایش مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان بر اهمیت توجه خانواده‌ها به رفتار فرزندان برای پیشگیری از گرفتار شدن در دام معضلات اجتماعی به خصوص موادمخدر تاکید و تصریح کرد: نظارت خانواده‌ها بر انتخاب دوست، رفت و آمد فرزندان، توجه به تغییرات در شخصیت اجتماعی فرزندان، توجه به نیازهای مادی و به خصوص نیازهای معنوی آنها، یکی از موثرترین راه‌های پیشگیری از ابتلای جوانان به اعتیاد و معضل موادمخدر است.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه در راستای کشف مواد مخدر ۴ هزار و ۱۶۴ قاچاقچی در سطح استان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند، خاطرنشان کرد: طرح‌های مختلف پلیسی و همچنین اقدامات گسترده‌ای از سوی یگان‌های مختلف انتظامی و پلیس مبارزه با موادمخدر به اجرا گذاشته شده است که لازم است در راستای پیشگیری از این معضل، سایر ارگان ها و سازمان های مربوطه نیز اقدامات گسترده‌ای انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم مردم با پلیس، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک و توزیع موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و کاهش صدمات این بلای خانمان سوز اقدام شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha