طرح همیاران رفاه به صورت پایلوت در روستای جغین رودان اجرا می‌شود

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان از اجرای طرح همیاران رفاه در راستای برگزاری همایش زنان شاخص ایران به صورت پایلوت در روستای جغین شهرستان رودان خبر داد.

مریم یگانه روز پنجشنبه در نشست تخصصی با کارآفرین برتر کشور و نماینده بنیاد ملی تعاون و توسعه کار آفرینی زنان ایران، افزود: در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان استان از تمامی ظرفیت‌های قشرهای متفاوت محلی و بومی می‌توان استفاده کرد.

وی بیان داشت: این اقدام باعث اعتمادسازی جامعه هدف می‌شود و در نتیجه گروه هدف را به سمت پویایی و ارتقای سطح دانش و تجربه فردی و اجتماعی مثبت و تحقق اهداف هدایت می‌کند .

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان ادامه داد: در بخش‌های کلان توسعه اقتصادی استان نیز باید طرح‌هایی از سوی دستگاه‌های مختلف ارائه شود و در خصوص مشاغل خانگی نیازسنجی شغلی لازم انجام گیرد.

وی اضافه کرد: باید اصلاحاتی در فرآیند شرح وظایف تکلیفی دستگاه‌های اجرایی به منظور جلوگیری از موازی ‌کاری بین بخشی صورت گیرد.

گفتنی است؛ در این نشست تخصصی مدیرکل آموزش فنی حرفه ای هرمزگان، کارآفرین برتر کشوری و نماینده بنیاد ملی تعاون و توسعه کارآفرینی زنان ایران و مرکز آموزش، اشتغال و درمان بیماران سخت درمان (صعب العلاج) ایران حضور داشتند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha