۳۰۰ میلیارد تومان برای بیماری‌های سخت‌درمان به تامین اجتماعی پرداخت شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل بیمه سلامت گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی و ۵۰ میلیارد تومان هم به نیروهای مسلح در سال گذشته برای بیماری‌های سخت‌درمان پرداخت شد.

محمدمهدی ناصحی روز چهارشنبه در نشست با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: نگاه بیمه سلامت کمک به بیماران صعب العلاج و کاهش هزینه‌های آنان است.

وی گفت: در زمینه اتباع نگاه ما این است که اتباع قانونی را به نحوی بیمه کنیم و امید می‌رود در این مسیر بتوان از مسوولیت‌های اجتماعی و کمک خیران استفاده کرد.

عزم بیمه سلامت برای پوشش همگانی جمعیت

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عزم بیمه سلامت برای پوشش همگانی جمعیت جزم است تا پوشش بیمه‌ای در کشور کامل باشد.

مدیرعامل بیمه سلامت خاطرنشان کرد: علوم پزشکی هرمزگان می‌تواند این افراد را به بیمه سلامت معرفی کند تا فرد بدون بیمه پایه نداشته باشیم.

ناصحی اشاره کرد: همچنین توجه ویژه به هرمزگان داریم و اگر در پرداخت مشکلی باشد آماده‌ایم منابع را جمع و پرداخت کنیم، همچنین آمادگی داریم مشکل جزایر و ۱۱ مرکز نیازمند به شبانه روزی شدن هرمزگان را حل کنیم و در خصوص کسورات هم بررسی می‌کنیم تا جبران شود.

مدیرعامل بیمه سلامت افزود: تلاش داریم از طرف ما بدهی پرداخت نشده وجود نداشته باشد، شاید در بخش درمان مشکل‌ها بیشتری وجود داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هم در این نشست گفت: شاخص سرانه تخت به جمعیت در این استان بدون احتساب تخت های نظامی هفت دهم است.

غلامعلی جاودان بیان کرد: مسأله دیگر این استان بُعد مسافت بین شرقی‌ترین تا غربی‌ترین نقطه آن است که مشکل‌هایی ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: یکی از این مشکل‌ها در زمینه توزیع دارو بوده که تنها چند شرکت در این استان دارای دفتر بوده و در سراسر استان فعالیت می‌کنند و نیازهای دارویی با کمک استان‌های همجوار در مناطق دارای مسأله بعد مسافت انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha