مدیرکل کار هرمزگان: مشکل داوطلبان استخدام پالایشگاه بندرعباس حل می‌شود

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: مشکل معترضان آزمون استخدامی پالایشگاه نفت بندرعباس در چارچوب‌ قانونی و تعاملی پیگیری و حل می‌شود.

به گزارش ایرنا، مجتبی معین وزیری روز شنبه در حاشیه حضور بین معترضان این آزمون مقابل استانداری هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در روند برگزاری آزمون استخدامی و دعوت به مصاحبه افراد مشکلاتی وجود دارد که باید مدیریت شود.

وی ادامه داد: پیش از آغاز ساعت اداری (۶ و نیم صبح روز شنبه) نشست ویژه‌ای با حضور نماینده عالی دولت در استان تعدادی از نمایندگان استان در مجلس و مدیران پالایشگاه بندرعباس در دفتر استاندار هرمزگان برگزار شد و مقرر گردید این مساله به‌طور خاص پیگیری شود و جهت گیری‌ها نیز در راستای جذب حدود یک‌هزار و  ۴۹۰نفر دعوت شدگان به مصاحبه استخدامی باشد.

معین وزیری تصریح کرد: تدابیری مانند آموزش ضمن خدمت برای ارتقای توان علمی، فنی و اجرایی معترضان در مسیر جذب آنان مورد توجه و بررسی جدی قرار می‌گیرد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی یادآور شد: نتیجه بررسی‌ها و تصمیم‌گیری نهایی در کمترین زمان ممکن به اطلاع معترضان و رسانه‌ها خواهد رسید.

روز شنبه حدود یکصد نفر از معترضان به نتایج آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت (پالایشگاه) بندرعباس با داشتن دست نوشته‌هایی مقابل استانداری هرمزگان حضور یافتند و خواستار رسیدگی به اعتراض خود شدند.

روز گذشته نیز پالایشگاه بندرعباس اعلام کرد: حدود ۲ هزار و ۹۰۰ نفر در آزمون استخدامی شرکت کردند که با وجود پایین آوردن حد نصاب قبولی، فقط ۳۳ نفر در آزمون کتبی قبول شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha