کشاورزان فارس ۱۵۰ میلیارد ریال پاداش مصرف بهینه برق دریافت کردند

شیراز-ایرنا-مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، با اشاره به مشارکت حدود ۲۴ هزار مشترک کشاورزی در طرح‌های مدیریت مصرف برق این استان در سال ۹۹ گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال پاداش مصرف بهینه برق به این کشاورزان پرداخت شده است. 

فرشید رستمی، چهارشنبه با اشاره به افزایش۱۰ درصدی جلب مشارکت مشترکان کشاورزی در طرح‌های کاهش پیک بار استان فارس، افزود: در سال ۹۸ بیش از ۲۱ هزار و ۵۰۰ کشاورز در طرح‌های پیک سایی با این شرکت همکاری داشتند که این تعداد در سال ۹۹ به حدود ۲۴ هزار مشترک رسید.

وی، با ابراز رضایت از همراهی کشاورزان با طرح‌های تشویقی همکاری در برنامه‌های مدیریت مصرف تابستان سال ۹۹ گفت: همکاری مشترکان کشاورزی در طرح‌های پیک‌سایی تابستان سال۹۹، صرفه‌جویی ۷۳۲ مگاواتی برق در کاهش پیک بار و پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال پاداش مشارکت به آنان را به دنبال داشت.

رستمی اضافه کرد: در سال ۹۹ بیش از ۲۷ هزار مشترک در استان فارس با شرکت توزیع نیروی برق این استان، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در بخش دیگری از سخنان خود در مورد مشوق‌های بخش کشاورزی نیز بیان داشت: کشاورزانی که از پانزدهم خرداد تا پانزدهم شهریورماه در چهار ساعت اوج مصرف برق، همکاری و مشارکت داشتند، ‌توانستند از مزیت ۲۰ ساعت برق رایگان بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال آینده نیز با مشارکت گسترده‌تر تمام مشترکان از جمله مشترکان بخش کشاورزی بتوانیم از پیک بار تابستان ۱۴۰۰ با موفقیت عبور کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها