۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84184020
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ تُن پیاز از محتکران در مهاباد کشف شد

۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۵۹
کد خبر: 84184020
۱۵۰ تُن پیاز از محتکران در مهاباد کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران پلیس ۱۵۰ تُن پیاز احتکار شده به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال را در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

سرهنگ محمد توحیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در ادامه طرح مبارزه با محتکران و مفسدان اقتصادی، ماموران انتظامی مهاباد در پی کسب خبری مبنی بر احتکار در یکی از انبارهای این شهرستان، رسیدگی به این موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی انبار را بازرسی کردند، ادامه داد: در بازرسی از این انبار ۱۵۰ تُن پیاز احتکار شده که به صورت غیرقانونی و بدون مجوز نگهداری می‌شد، کشف شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه اینکه ارزش کالای احتکاری از سوی کارشناسان، ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ توحیدی با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

امسال در مجموع سه انبار احتکار دارو، سموم کشاورزی و سیمان به ارزش ۵۷۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان شناسایی و کشف شده است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha